Переваги програми?
Вигода до 60%
Без відсотків і переплат при щорічному обміні на нову модель
Швидке оформлення
У будь-якому магазині Samsung Experience Store
Чому лізинг вигідніше розстрочки?
На прикладі Galaxy S21 FE, 128 Гб
Розстрочка
(12 місяців)
Сума виплат за рік
Повна вартість при покупці нового смартфона
Лізинг
(без урахування страхування)
Сума виплат за рік
(+8 800 грн. за страхування)
Економія при обміні на новий смартфон через рік
Як це працює?
- 01
Оберіть смартфон та сформуйте онлайн-заявку
- 02
Оформіть лізинг в магазині
- 03
Вносіть платіж кожен місяць і користуйтесь смартфоном з вигодою до 50%
- 04
Через 12 місяців безкоштовно оновіть смартфон на новий
Обери свій Galaxy
Стоимость смартфона
22999грн.
грн.
Ежемесячный платеж
(без учета страховки)
грн.
Стоимость смартфона
38999грн.
грн.
Ежемесячный платеж
(без учета страховки)
грн.
Стоимость смартфона
23999грн.
грн.
Ежемесячный платеж
(без учета страховки)
грн.
Стоимость смартфона
28999грн.
грн.
Ежемесячный платеж
(без учета страховки)
грн.
Стоимость смартфона
33999грн.
грн.
Ежемесячный платеж
(без учета страховки)
грн.
Стоимость смартфона
54999грн.
грн.
Ежемесячный платеж
(без учета страховки)
грн.
Залишилися питання?
Хто є оператором програми?
Фінансовим партнером програми є компанія ТОВ «Сучасний Факторинг».
Як обміняти смартфон на новий?
1. Щоби мати можливість заміни смартфону на новий, Покупець має сплатити не менше 50% від вартості товару (суми кредиту) до спливу 12 місяців з моменту оформлення покупки. Залишок вартості товару(суми кредиту) має бути сплачено за рахунок смартфону, що обмінюється(повертається) Покупцем.
2. В момент обміну моделі на нову (по 365 день з дня покупки) точна сума оцінки смартфону (оціночна вартість) буде названа представником магазину.
3. У випадку, якщо оціночної вартості старого смартфону буде недостатньо для закриття залишку суми кредиту, Покупець має доплатити різницю на рахунок фінансової компанії ТОВ «Сучасний Факторинг» (для оплати без відсотків потрібно сплатити різницю до спливу 12 місяців з моменту оформлення покупки).
Як вносити платежі?
Погашення Кредиту та внесення Плати за користування Кредитом, здійснюється щомісячними платежами шляхом оплати у безготівковому порядку на поточний рахунок фінансової компанії ТОВ «Сучасний Факторинг» через банківські установи, платіжні термінали або за допомогою інших платіжних сервісів.
Гарантійне обслуговування
Весь товар, придбаний на сайті Samsung, офіційно поставляється в Україну та супроводжується гарантією, що підтримується сертифікованими виробниками та сервісними центрами.
Здійснити передачу товару для ремонту в гарантійний та післягарантійний термін Ви можете, безпосередньо звернувшись у сертифікований виробником обладнання сервісний центр.
Також Ви можете передати товар, що потребує ремонту, для діагностики у відповідний сервісний центр, зв`язавшись із менеджером за тел: (044) 495 37 07; 0 (800) 303 707* та погодити процедуру приймання товару для діагностики.
Цілодобово! Дзвінки на 0(800) безкоштовні!*
Як вийти з програми достроково?
Покупець має право відмовитись від товару та отримання Кредиту до спливу 14 (чотирнадцяти) календарних днів від дати отримання Товару/послуг згідно діючого законодавства.
У випадку, якщо Покупець бажає викупити поточну модель смартфону без переплати за користування кредитом, він має можливість повністю достроково оплатити залишок його повної вартості до спливу 12 місяців з моменту оформлення покупки.
Повернути смартфон можна вже після 6-го платежу - це коштує 3 900 або 4 900 (в залежності від моделі) за умови, що здається працівникам смартфон знаходиться в стані «як новий». Після 12-го платежу комісія за повернення не стягується.
Детально прочитати про вимоги до стану смартфона при поверненні Ви можете в Правилах Лізингу.
Для повернення потрібно оформити заявку в особистому кабінеті на нашому сайті або в мобільному додатку Forward і звернутися в будь-який наш магазин-партнер.