• Z Concierge

    Потрібна допомога? Такі інноваційні пристрої, як смартфони серії Z, можуть потребувати особливої підтримки. Кваліфіковані спеціалісти гарячої лінії допоможуть вам отримати максимум переваг від використання смартфонів серії Z. Номер кол-центру 0 800 502 022

  • 1 рік гарантії

    Сертифікат надає право на подовження дії гарантійних зобов'язань виробника, викладених у гарантійному талоні, на один календарний рік. Сертифікат дійсний виключно за умови його активації та надання під час звернення належним чином оформленого гарантійного талона та фіскального чека. Для активації сертифіката необхідно зателефонувати на гарячу лінію інформаційного центру Samsung 0 800 502 000 (дзвінки безкоштовні в межах України) та активувати сертифікат протягом 14 днів з дня придбання товару.

  • 1-year Samsung Care+ Protection

    Часом в житті відбуваються неприємні моменти. Та не варто засмучуватися. Програма Samsung Care+ - це негарантійний ремонт пристрою 1 раз протягом 1 року з дати покупки.4 Ознайомтеся з повними умовами програми.

    Детальніше

    Для власників смартфонів серії Z передбачена одноразова заміна Flexible Display (далі «Дисплей») при зерненні до Авторизованого Сервісного Центру Samsung (далі «АСЦ Samsung») у випадку механічного пошкодження Дисплею.

    • 1. Підставою для заміни Дисплею не може являтись наявність потертості, подряпин, сколів, вигоряння та інших незначних пошкоджень дисплею, що не перешкоджають цільовому використанню смартфону.
    • 2. Заміна Дисплею не здійснюється у випадку виявлення ознак впливу вологи на будь-які внутрішні компоненти Смартфону, незалежно від того, чи призвело це до несправності Дисплею.
    • 3. Звернутись по заміну Дисплею можливо з дати продажу виробу (включаючи дату продажу) впродовж 1 (одного) року (виключаючи останній день року).
    • 4. При зерненні до АСЦ Samsung для отримання сервісного обслуговування необхідно:

      a. Надати документ, що підтверджує дату та факт придбання виробу (фіскальний чек);

      b. Сплатити фіксовану вартість заміни Дисплею в розмірі 3400 гривень.

    • 5. Обслуговування надається АСЦ Samsung, адресу та контактний телефон яких Ви можете дізнатись тут або за телефоном лінії підтримки 0-800-502-022
  • Ремонт з доставкою в сервіс

    Немає часу їхати в Сервісний Центр? Скористайся безкоштовною доставкою смартфонів серії Z до Сервісного Центру Samsung та назад. Дізнатись деталі та викликати кур'єра можливо за номером телефону лінії підтримки 0-800-502-000

  • Виїзний експрес-сервіс

    Послуга виїзного ремонту для смартфонів серії Z. Після оформлення заявки на ремонт, спеціально обладнаний автомобіль прибуде до обраної вами адреси: до дому, офісу чи навіть до улюбленого кафе. Наші висококваліфіковані інженери відремонтують смартфон, поки ви займаєтеся своїми справами чи насолоджуєтеся чашечкою кави. Послуга доступна у м Києві та його передмістях, у радіусі 30 км. Натисніть, шоб оформити заявку.