Переваги програми

  • Вигода до 50%

    Без відсотків і переплат при щорічному обміні на нову модель

  • Повний захист від пошкоджень

    Страховка в розмірі 20% оплачується при покупці

  • Швидке оформлення

    У будь-якому магазині
    Samsung Experience Store

Чому лізинг вигідніше розстрочки?

На прикладі Galaxy S21 Ultra, 512 Гб

Розстрочка

3 667 грн. в міс.

(12 місяців)

43 999 грн.

Сума виплат за рік

Повна вартість при покупці нового смартфона

Лізинг

1 834 грн. в міс.

(без урахування страхування)

22 000 грн.

Сума виплат за рік

(+8 800 грн. за страхування)

22 000 грн.

Економія при обміні на новий смартфон через рік

Як це працює?

  • 01

    Оберіть смартфон та сформуйте онлайн-заявку

  • 02

    Оформіть лізинг в магазині

  • 03

    Вносьте платіж кожен місяць і користуйтесь смартфоном з вигодою до 50%

  • 04

    Через 12 місяців безкоштовно оновіть смартфон на новий

Обери свій Galaxy

Galaxy S21

128Гб
256Гб

Вартість смартфона

26999.00грн.

грн.

Щомісячний платіж

(без урахування страховки)

грн.

Про смартфон

Galaxy S21+

128Гб
256Гб

Вартість смартфона

31999.00грн.

грн.

Щомісячний платіж

(без урахування страховки)

грн.

Про смартфон

Galaxy S21 Ultra

128Гб
256Гб
512Гб

Вартість смартфона

37999.00грн.

грн.

Щомісячний платіж

(без урахування страховки)

грн.

Про смартфон

Galaxy Note 20

256Гб

Вартість смартфона

22999.00грн.

грн.

Щомісячний платіж

(без урахування страховки)

грн.

Про смартфон

Galaxy Note 20 Ultra

256Гб
512Гб

Вартість смартфона

29999.00грн.

грн.

Щомісячний платіж

(без урахування страховки)

грн.

Про смартфон

Galaxy Z Fold2

256Гб

Вартість смартфона

54999.00грн.

грн.

Щомісячний платіж

(без урахування страховки)

грн.

Про смартфон

Залишилися питання?

  • Хто є оператором програми?

    Оператором програми виступає ТОВ "ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ АКТИНІЯ”.

    Розпорядження Нацкомфінпослуг № 30 від 11.01.2018 р..

  • Як обміняти смартфон на новий?

    1. Завітати до магазину Samsung Experience Store, де менеджер зробить оцінку вашого смартфону;

    2. Заповнити заявку на отримання нового телефону у менеджера магазину;

    3. Підписати договір та отримати бажаний телефон.

  • Як вносити платежі?

    Клієнт отримує повідомлення з посиланням на платіжну сторінку. Також клієнт буде отримувати повідомлення sms, email, чат-бот, з нагадуванням про платежі.

  • Программа страхування

    Всі смартфони захищені послугою додаткового захисту від пошкоджень протягом 2 років. Послуга включає в себе захист від випадкових пошкоджень (непередбачений механічний вплив або вплив вологи). Ремонт виконується в авторизованих сервісних центрах Samsung.

    * Умови програми, терміни дії і порядок звернення вказані на сторінці.

  • Гарантійне обслуговування

    Весь товар, придбаний в Samsung Experience Store, офіційно поставляється в Україну та супроводжується гарантією, що підтримується сертифікованими виробниками та сервісними центрами.

    Здійснити передачу товару для ремонту в гарантійний та післягарантійний термін Ви можете, безпосередньо звернувшись у сертифікований виробником обладнання сервісний центр.

    Також Ви можете передати товар, що потребує ремонту, для діагностики у відповідний сервісний центр, зв`язавшись із менеджером за тел: (044) 495 37 07; 0 (800) 303 707* та погодити процедуру приймання товару для діагностики.

    Цілодобово! Дзвінки на 0(800) безкоштовні!*

  • Як вийти з програми достроково?

    Зробити виплату усіх платежів згідно графіку, або сплатити залишкову вартість через 12 місяців.

Партнер програми