- 01
Принесіть смартфон, планшет чи смарт-годинник
- 02
Оцініть свій гаджет разом з продавцем
- 03
Оберіть новий гаджет
01. Оберіть пристрій, який плануєте придбати
Серія
- Galaxy Fold
- Galaxy Flip
- Galaxy S24 FE
- Galaxy S24
- Galaxy S23 FE
- Galaxy S23
- Galaxy A
- Galaxy M
- Galaxy Xcover
Модель
- Смартфон Samsung Galaxy Fold 6 F956B 12GB/256GB Silver Shadow
- Смартфон Samsung Galaxy Fold 6 F956B 12GB/512GB Silver Shadow
- Смартфон Samsung Galaxy Fold 6 F956B 12GB/512GB Pink
- Смартфон Samsung Galaxy Fold 6 F956B 12GB/512GB Navy
- Смартфон Samsung Galaxy Fold 6 F956B 12GB/1TB Silver Shadow
- Смартфон Samsung Galaxy Fold5 F946B 12GB/256GB Icy Blue
- Смартфон Samsung Galaxy Fold5 F946B 12GB/512GB Phantom Black
- Смартфон Samsung Galaxy Fold5 F946B 12GB/1TB Phantom Black
- Смартфон Samsung Galaxy Fold5 F946B 12GB/1TB Icy Blue
79 999грн
3 333 грн х 24 платежів
Основні характеристики
- Тип дисплея
Dynamic AMOLED 2Х
- Процесор
Qualcomm Snapdragon 8 Gen 3
- Вбудована пам'ять
256 Гб
- Основна камера
50 МП + 12 МП + 10 МП
- Фронтальна камера
10 МП + 4 МП
03. Оформіть заявку на обмін та приходьте в найближчий магазин Samsung Experience Store
Вартість вибраного пристрою
Смартфон Samsung Galaxy Fold 6 F956B 12GB/256GB Silver Shadow
Залишилося доплатити:
0 грн
* Дана оцінка є попередньою. Для більш точної оцінки пристрою необхідно звернутися в магазин. При обміні обов'язково потрібно мати свій паспорт та ідентифікаційний код.
Для участі в програмі Trade-In, необхідно заповнити всі поля даної форми
Для здійснення обміну пристрій повинен відповідати наступним вимогам:
- • ідентифікація IMEI Пристрою за допомогою комбінації * # 06 # та збігається з IMEI на корпусі Пристрою (на задній кришці або на лотку SIMкарт) (якщо є), збігається з IMEI на оригінальній упаковці, та співпадає з реєстраційними даними, внесеними під час активації Сервісу;
- • належний зовнішній та технічний стан дисплейного модулю (відсутність пошкоджень, належна працездатність (реагує на натискання на всій площі));
- • належна працездатність всіх камер Пристрою (камери вмикаються, з їх допомогою можна зробити якісні (не розмиті) фото та відео);
- • працездатність сканера відбитків пальців, або функції розпізнавання обличчя (якщо він передбачений);
- • працездатність всіх кнопок;
- • пристрій не заблокований за обліковим записом. Здійснено вихід із усіх облікових записів, відв’язування від Google аккаунту, Samsung аккаунту;
- • функція Knox-захист не активована;
- • на Пристрої здійснено скидання всіх паролів;
- • видалені відскановані відбитки пальців;
- • знято блокування екрану;
- • на Пристрої видалена вся особиста інформація, контакти, фото, відео, музика;
- • здійснено скидання до заводських налаштувань;
- • належна працездатність GSM / Wi-fi / Bluetooth модулів (здійснюються дзвінки / підключається до будь-якої мережі, тощо) (якщо є).
- • наявність будь-яких дефектів матриці, в тому числі: вицвілих жовтих, чи іншого кольору плям на матриці (в тому числі при відображенні синього, зеленого, білого, червоного тла), засвітлених ділянок матриці, відшарування скла на передній панелі може впливати на кінцеву вартість оцінки пристрою.
Залишилися питання?
За більш детальною інформацією стосовно обміну вашого гаджета, ви можете звернутись за телефоном 0 (800) 303 707 * або в будь-який з магазинів Samsung Experience Store
* Цілодобово! Дзвінки на 0(800) безкоштовні.