Договір публічної оферти

За цим Договором одна Сторона, надалі «Продавець», з одного боку, і будь-яка особа, що прийняла умови даного Договору публічної оферти, надалі «Покупець», з іншого боку, далі разом Сторони, уклали даний Договір, адресований необмеженому колу осіб, що є публічною офертою (пропозицією) Продавця укласти з Покупцями договір купівлі-продажу Товарів дистанційним способом, тобто через Інтернет-магазин, асортимент та детальна інформація про які міститься на сайті https://samsungshop.com.ua (далі – Сайт).

Договір публічної оферти є публічним, тобто відповідно до статей 633, 641 Цивільного кодексу України його умови однакові для всіх Покупців незалежно від статусу (фізична особа, юридична особа, фізична особа — підприємець). При повній згоді з даним Договором Покупець приймає умови та порядок оформлення замовлення, оплати та доставки товару Продавцем, відповідальності за недобросовісне Замовлення і за невиконання умов цього Договору.

Для регулювання договірних правовідносин за Договором Сторони обирають та, в разі необхідності, застосовують українське законодавство. Якщо міжнародним договором, згода на обов'язковість якого надана Верховною Радою України, встановлені інші правила, ніж ті, що встановлені українським законодавством, то застосовуються правила міжнародного договору.

Визначення термінів:

Продавець/Товариство - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОТОРІЯ», код ЄДРПОУ 39659560, місцезнаходження за адресою: 01103, м. Київ, бул. Миколи Міхновського, дім 14-16; електронна пошта: info@samsungshop.com.ua.

Сайт - веб-сайт який належить ТОВ «ПРОТОРІЯ», що розміщений в мережі Інтернет за адресою: https://samsungshop.com.ua, включаючи всі його веб - сторінки.

Товар - товари, зображення та/або опис яких розміщено на Сайті, об'єкт угоди сторін, який був обраний покупцем на Сайті та поміщений у «Кошик», або вже придбаний Покупцем у Продавця дистанційним способом.

Публічна оферта - спрямована невизначеному колу осіб публічна пропозиція Товариства, що стосується укладення електронного договору купівлі-продажу Товарів на визначених ТОВ «ПРОТОРІЯ» умовах.

Користувач/Покупець – особа, що переглядає інформацію на Сайті та/або замовляє, та/або отримує, та/або резервує Товари із використанням технічних інструментів Сайту.

Одержувач –Покупець, або особа, яка від імені Покупця фактично отримує Товар, що був доставлений на умовах визначенних у Замовленні.

Компанія перевізник - служба доставки замовлення, інформація про яку міститься на сайті.

Замовлення – належним чином оформлений та розміщений за допомогою Сайту запит Користувача на здійснення купівлі обраних ним Товарів.

Акцепт – вчинення Користувачем дій, що спрямовані на прийняття умов цієї Публічної оферти.

Реєстрація – заповнення Користувачем відповідної форми на Сайті з зазначенням необхідних для ідентифікації даних, яка розміщується у розділі (зазначити розділ).

«Істотний недолік Товару» – недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання Товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (Продавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин.

Особистий кабінет – сторінка Сайту, що створюється Користувачем/Покупцем шляхом автоматизованих реєстраційних дій та містить історію замовлень, оформлених Покупцем за допомогою Сайту та персональну інформацію, вказану при Реєстрації. Власний кабінет Покупця може містити також іншу інформацію, необхідну для ідентифікації Користувача/Покупця, інформаційних повідомлень від власника сайту та оформлення замовлень, обміну інформацією та документацією, об’єм та порядок розміщення такої інформації визначається Товариством самостійно.

Гаряча лінія – один з засобів інформаційної підтримки. Номер телефону Гарячої лінії: 0 800 303 707. Час роботи Гарячої лінії/Сall-center : з 09:00 до 21:00, понеділок – неділя.

1. Загальні положення

1.1. Інформація, що розміщена на Сайті, містить умови пропозиції придбання Товару і являє собою Публічну оферту Товариства, адресовану невизначеному та необмеженому колу осіб - користувачам Сайту.

1.2. Акцептом є факт реєстрації для оформлення Замовлення Користувача/Покупця на сайті, з метою обрання Товарів та подальшого наміру Користувача/Покупця здійснити придбання Товарів на Сайті .

1.3. Акцептом Користувач/Покупець засвідчує свою повну та беззаперечну згоду зі всіма положеннями та правилами цієї Публічної оферти без будь-яких виключень і обмежень, та підтверджує, що він ознайомлений з її умовами до моменту вчинення Акцепту.

1.4. Датою укладення Договору-оферти та моментом повного й беззаперечного прийняття Покупцем умов Договору вважається дата заповнення Покупцем форми реєстраціі та/або оформлення Замовлення, розташованого на Сайті , за умови отримання Покупцем від Продавця підтвердження замовлення в електронному вигляді або через усне підтвердження Менеджера Продавця через інші засоби телекомунікації .

1.5. Оплата товару здійснюється виключно у гривні, шляхом безготівкового розрахунку у формі попередньої оплати або оплати по факту отримання Товару. Платіжні системи та детальні умови оплати товару вказані на сайті в розділі «Оплата та доставка».

2. Інформація про Товар, ціна Товару

2.1. Представлені фото - зразки містять один та більше видів товару певного артикулу та текстову інформацію про артикул, вартість за одиницю товару та інше.

2.2. Вартість товару, представленого на Сайті вказана з урахуванням ПДВ.

2.3. Відомості, розміщені на сайті https://samsungshop.com.ua, мають виключно інформативний характер.

3. Порядок оформлення Замовлення

3.1. Користувач/Покупець має самостійно оформити Замовлення на будь-який товар, який є доступним для Замовлення на Сайті на сторінці картки товару.

3.1.1. Щоб оформити Замовлення через Інтернет-сайт Покупцю необхідно:

– обрати Товари, представлені на Сайті, їх кількість та натиснути «Додати до замовлення», Товар буде автоматично доданий до розділу «Кошик»;

– натиснути «Оформити замовлення» у нижній частині сайту;

– заповнити дані у відповідній електронній формі Замовлення, обрати спосіб оплати Товару;

– після закінчення замовлення вибрати функцію «Підтвердити замовлення»;

– після завершення Покупцем дій по оформленню замовлення на Сайті, оператор доставки Продавця у телефонному режимі зв’яжеться із Покупцем та за необхідності уточнить деталі замовлення, та/або система направить підтвердження Покупцю про прийняття відповідного замовлення в роботу, у т.ч. шляхом електронного сповіщення.

3.2. Замовлення вважається оформленим та прийнятим до виконання Продавцем у випадку, коли після завершення Покупцем дій по оформленню замовлення на Інтернет-сайті, оператор Продавця у телефонному режимі зв’яжеться із Покупцем, за необхідності уточнити деталі замовлення та підтвердить Покупцю про прийняття відповідного замовлення в роботу.

3.3. Продавець має право відмовитися від передання замовлення Покупцеві у випадку, якщо відомості, вказані Покупцем під час оформлення замовлення, є неповними або викликають підозру щодо їх дійсності.

3.4. При оформленні Замовлення на сайті Покупець зобов'язується надати наступну обов’язкову інформацію, необхідну Продавцю для виконання замовлення:

3.4.1. прізвище, ім'я Покупця/найменування юридичної особи;

3.4.2. адреса, за якою слід доставити Товар (якщо доставка до адреси Покупця);

3.4.3. контактний телефон та електронну пошта (e-mail);

3.4.4. Ідентифікаційний код для юридичної особи або фізичної особи-підприємця

3.4.5. іншу додаткову інформацію, за запитом Продавця (розрахунковий рахунок тощо) .

3.5. Найменування, кількість, артикул, ціна обраного Покупцем Товару вказуються в розділі «Кошик» або у особистому кабінеті Покупця на Сайті .

3.6. Якщо будь-якої із Сторін договору необхідна додаткова інформація, він має право запросити її у іншої Сторони. У разі ненадання необхідної інформації Покупцем, Продавець не несе відповідальності за надання якісної послуги Покупцю при покупці товару в інтернет-магазині.

3.7. При оформленні замовлення через оператора Продавця Покупець зобов'язується надати інформацію, зазначену в п. 3.4. – 3.5. цієї Оферти.

3.8. Схвалення Покупцем умов цієї Оферти здійснюється за допомогою внесення Покупцем відповідних даних в реєстраційну форму на Cайті в розділі Реєстрація або Кошик та/або при оформленні Замовлення оплативши його через систему Liqpay. Після оформлення Замовлення через Оператора дані про Покупця вносяться до бази даних Продавця.

3.9. У випадку відсутності Замовленого товару, Представник Продавця зобов’язаний довести до відома Користувача/Покупця таку інформацію за допомогою засобів зв’язку, залишеними Користувачем/Покупцем при реєстрації на Сайті або шляхом інформаційного повідомлення у особистому кабінеті Покупця.

3.10. У випадку відсутності Замовленого товару Користувач/Покупець має право замінити його на Товар аналогічної моделі або відмовитися від Замовлення зателефонувавши на номер Гарячої лінії.

3.11. Користувач/Покупець має право скасувати замовлення, зателефонувавши на номер Гарячої лінії, але не пізніше, як до моменту отримання повідомлення про відправлення Товару .

3.12. Зобов'язання Покупця по оплаті Товару вважаються виконаними з моменту надходження Продавцю коштів на його рахунок.

3.13. Розрахунки між Продавцем і Покупцем за Товар здійснюються способами, зазначеними на Cайті в розділі «Оплата і Доставка».

4. Доставка товарів

4.1. Доставка товарів, замовлених на Сайті, здійснюється службами доставки по території України відповідно до умов, вказаних на сайті в розділі «Оплата та доставка» або шляхом самовивозу із зазначеного при Замовленні із місця видачі замовлення. При неможливості зв’язатися з Покупцем за вказаним ним при замовленні номером телефону, замовлення вважається анульованим.

4.2. Разом із Замовленням Покупцю надаються передбачені чинним законодавством документи.

4.3. При отриманні Товару Покупець зобов’язаний перевірити товар за кількістю, якістю, асортиментом та комплектністю.

4.4. При отриманні товару Покупець повинен у присутності представника служби доставки (перевізника) або самостійно перевірити відповідність Товару якісним і кількісним характеристикам (найменування товару, кількість, комплектність, термін придатності).

4.5. Фактом, що підтверджує отримання Товару, відсутність зауважень та претензій, щодо кількості, зовнішнього вигляду і комплектності товару є момент прийняття Товару Покупцем чи уповноваженим представником Покупця від Компанії-перевізника. Фіксація передачі товару підтверджується згідно даних в реєстрах видачі вантажів/відправлень Компанії-перевізника, чи у інший спосіб узгоджений обома Сторонами у Замовленні.

4.6. Право власності та ризик випадкової втрати або пошкодження Товару переходить до Покупця або його Представника з моменту отримання Товару Покупцем в місті поставки Товару при самостійній доставки Товару від Продавця, чи під час передачі Продавцем товару службі доставки (перевізнику) обраної Покупцем, шляхом проставлення підпису в супровідних документах, що підтверджують доставку Покупцеві або у інший спосіб, обумовлений умовами цього Договору.

4.7. У випадку, якщо доставка Замовлень здійснюється службами доставки (далі –«Компанії-перевізники»), шляхом Акцепту цієї Публічної оферти, Покупець у повному обсязі і беззастережно погоджується з Правилами перевезення вантажів Компаній-перевізників. З умовами таких Правил можна ознайомитись на веб-сайтах відповідних Компаній-перевізників.

5. Повернення Товару.

5.1. Повернення Товару належної якості чи комплектності.

5.1.1. Покупець має право відмовитися від поставленого товару належної якості протягом 14 (чотирнадцяти днів з моменту отримання Товару виключно за умови, що збережено Товарний вигляд , споживчі властивості Товару, упаковку виробника, ярлики та розрахунковий документ (електронний розрахунковий документ/ квитанцію та/або гарантійний талон , інший розрахунковий документ, виданий Покупцеві разом з проданим товаром) , товар не був у вживанні/експлуатації.

Повернення Товару належної якості за адресою Продавця, здійснюється за рахунок Продавця.

5.1.2. Відповідно до ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів», Покупець має право на обмін Товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений Продавцем. Покупець має право на обмін Товару із врахуванням положень законодавства про підстави та перелік Товарів, що не підлягають обміну (поверненню).

5.2. Порядок повернення Товару неналежної якості:

5.2.1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків Покупець, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:

1) пропорційного зменшення ціни;

2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;

3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (Продавця, Виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, Покупець, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від Продавця або Виробника:

1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;

2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у Продавця (Виробника), товар

5.2.2. У разі повернення Товару відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» №1023-XII від 12.05.1991 (зі змінами та доповненнями), доставка якого була здійснена Компаніями-перевізниками, Товариство повертає кошти на підставі звернення (заяви) Покупця про розірвання договору (повернення товару) відповідно до порядку встановленного Законом України «Про захист прав споживачів» №1023-XII від 12.05.1991 (зі змінами та доповненнями) . Витрати, пов'язані з доставкою такого Товару Компанією-перевізником покриваються за рахунок Продавця.

При розірванні договору Покупець повинен повідомити Продавця про місце, де продукція може бути повернена. Якщо продукція була отримана Покупцем через місце видачі замовлення/компанію-перевізника, то у разі розірвання договору Покупець має можливість повернути товар у місці видачі замовлення/через компанію-перевізника.

5.2.3. Вартість товару підлягає поверненню шляхом банківського переказу на рахунок Покупця зазначений у заяві про розірвання Договору. У випадку відмови від Товару неналежної якості, придбаного в дистанційний спосіб, вартість якого була сплачена Покупцем шляхом безготівкового розрахунку, Продавець повертає кошти Покупцеві за Товар неналежної якості протягом 30 банківських днів з моменту повідомлення споживачем про розірвання договору у спосіб та на розрахунковий рахунок наданий Покупцем.

Повернення Покупцю сплачених грошових коштів за Товар/відшкодування витрат на усунення недоліків Товару здійснюється Продавцем шляхом перерахування відповідної суми грошових коштів на рахунок, відкритий Покупцем в установі банку, в тому числі картковий рахунок, вказаний Покупцем у заяві, зазначеній в п.5.2.4. даного Договору

5.2.4. Повернення коштів, сплачених Покупцем за Товар/відшкодування витрат на усунення недоліків Товару, здійснюється Продавцем на підставі письмової заяви Покупця, врученої особисто представнику Продавця, направленої на поштову адресу Продавця, або шляхом заповненої та розміщенної у форми заяви, у вигляді електронного документу*, розміщеної у розділі «Повернення товару» на веб-сайті: https://samsungshop.com.ua/returns.

*Оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги"

5.2.5. До зазначеної в п.п.5.2.4. заяви Покупцем обов’язково додається: - відповідний розрахунковий документ встановленої форми ( електронний чек в роздрукованому чи згенерованому вигляді та/або паперовий чек), що підтверджує придбання Товару, з відміткою про дату продажу (дату передання) Товару; - документи, що підтверджують понесені Покупцем витрати на усунення недоліків Товару (у випадку заявлення вимог щодо відшкодування таких витрат) інформація про банківський особистий рахунок на який потрібно повернути кошти та інші документи у відповідності до вимог ЗУ «Про захист прав споживачів».

5.3. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків у Товарі, Покупець особисто, в порядку та у строки, що встановлені законодавством України, має право пред'явити Продавцеві вимоги, передбачені Законом України «Про захист прав споживачів». При пред’явленні вимог про безоплатне усунення недоліків, строк на їх усунення відраховується з дати отримання Товару Продавцем в своє розпорядження та фізичного доступу до такого Товару.

5.4. Розгляд вимог, передбачених Законом України «Про захист прав споживачів», провадиться Продавцем за умови надання Покупцем документів, передбачених чинним законодавством України. Продавець не відповідає за недоліки Товару, які виникли після його передання Покупцеві внаслідок порушення Покупцем правил користування або зберігання Товару, дій третіх осіб або непереборної сили.

5.5. Додаткові положення щодо порядку повернення товарів, у тому числі доставка яких була здійснена Компаніями-перевізниками, зазначені у розділі Сайту «Повернення товару».

6. Права та обов’язки Товариства/Продавця.

6.1. Товариство/Продавець має право:

6.1.1. В односторонньому порядку призупинити продаж Товарів та надання послуг доставки (відмовити у оформленні Замовлення/продажі та доставці Товарів) у випадку порушення Користувачем/Покупцем умов Публічної оферти;

6.1.2. На власний розсуд, в односторонньому порядку змінювати ціну на Товари. У будь-якому випадку, ціна Товару підтвердженого Товариством Замовлення залишається незмінною;

6.1.3. У разі відсутності замовлених Покупцем Товарів, останній вправі виключити зазначений Товар із Замовлення / анулювати Замовлення Покупця, обов’язково повідомивши про це Покупця шляхом направлення відповідного електронного повідомлення за адресою електронної пошти, вказаної Покупцем при реєстрації (або дзвінком операторами Гарячої лінії на вказаний Користувачем/Покупцем номер телефону);

6.1.4. На власний розсуд, в односторонньому порядку вносити зміни до умов Публічної оферти, шляхом її розміщення (оприлюднення) в новій редакції на Сайті. Зміни вступають в силу з моменту їх розміщення (оприлюднення), якщо інший строк вступу змін в силу не визначений додатково при їх публікації.

6.1.5. Розміщувати на Сайті інформацію про рекламні заходи та маркетингові активності, які проводяться чи будуть проводитись Продавцем та/або третіми особами - партнерами Продавця. Також, відповідно до умов цієї Публічної оферти та Політики конфіденційності, надсилати на адресу електронної пошти Користувачів/Покупців електронні листи з інформацією про новини, рекламні заходи, маркетингові активності, інші комерційні пропозиції Товариства;

6.1.6. Організовувати доставку Замовлень, у відповідності до обраного способу доставки та із залученням третіх осіб, до надання послуг з доставки .

6.2. Товариство зобов’язується:

6.2.1. Після здійснення підтвердження Замовлення, виконувати належним чином оформлені та підтверджені Замовлення;

6.2.2. Доставити Товари згідно з оформленим Замовленням та умовами Публічної оферти;

6.2.3. Перевірити кількісні та якісні характеристики Товару під час його пакування та підготовки до доставки;

6.2.4. Жодним чином не розголошувати інформацію про персональні дані Користувачів та Покупців, паролі та інші дані доступу відповідно до Правил Безпеки, що розміщеніна Сайті;

6.2.5. Надати кожному Користувачеві можливість відмовитись від отримання рекламних матеріалів та інших комерційних пропозицій Товариства, що направляються останнім на адресу електронної пошти, вказаної при реєстрації на сайті.

7. Права та обов’язки Користувача/Покупця.

7.1. Користувач/Покупець має право:

7.1.1. Обрати Товари, оформлювати та направляти Замовлення у відповідності до інструкцій, розміщених на відповідних сторінках Сайту;

7.1.2. Вимагати від Товариства виконання умов та обов’язків, що передбачені цією Публічною офертою;

7.1.3. Відмовитись від отримання рекламних матеріалів та інших комерційних пропозицій Товариства , що направляються останнім на адресу електронної пошти Користувача.

7.2. Користувач/Покупець зобов’язується:

7.2.1. До моменту Акцепту цієї Публічної оферти ознайомитись з усіма її умовами та положеннями;

7.2.3. Ознайомитись з інформацією про Товар (його описом), яка розміщена на Сайті, до моменту оформлення та направлення Замовлення;

7.2.4. Обрати зручний спосіб оплати, оплатити та отримати оформлене відповідно до умов цієї Публічної оферти Замовлення;

7.2.5. При реєстрації та/або при оформленні Замовлення надати повну інформацію, що необхідна для здійснення доставки Замовлення. Користувач/Покупець несе повну відповідальність за надання неправдивих відомостей, що спричинили неможливість належного виконання Продавцем своїх зобов'язань перед Клієнтом/Покупцем.

7.2.6. При одержанні Замовлення впевнитися у цілісності та комплектності Товару шляхом огляду вмісту Замовлення. У випадку виявлення пошкоджень чи неповної комплектації Товару – зафіксувати всі відмінності в Акті, який разом із Покупцем повинна підписати особа чи організація/компанія, яка здійснила доставку Замовлення.

7.2.7. Ознайомитись з Правилами перевезення вантажів Компаній - перевізників до моменту оформлення Замовлення.

7.2.8. Користувач/Покупець усвідомлює та ознайомлений, що Веб-сайт, а також Мобільний додаток, що забезпечує можливість входу Клієнтів до Особистого кабінету, працює 24 години на добу, 7 днів на тиждень, але з урахуванням обмеження доступу до нього, в тому числі з підстав здійснення технічних робіт тощо, в залежності від технічних можливостей пристрою, обладнання, програмного забезпечення, зокрема, але не виключно, засобів систем телекомунікаційного та/або мобільного зв’язку, у тому числі підключених до мережі Інтернет, зокрема працездатності мережі Інтернет.

8.Відповідальність сторін. Порядок вирішення спорів.

8.1. Продавець не несе відповідальності за якість каналів зв'язку загального користування та можливі перебої в мережі передачі даних (в тому числі, але не виключено глобальної мережі Інтернет), за допомогою яких здійснюється доступ до Сайту.

8.2. Будь-яка скарга або претензія Користувача/Покупця має бути оформлена в письмовій формі та направлена Продавцю з використання облікових записів, що розміщуються в особистому кабінеті Користувача/Покупця. Продавцем будуть прийняті усі необхідні заходи щодо задоволення скарги/претензії Користувача/Покупця, якщо така скарга/претензія буде обґрунтованою та оформленою відповідно до чинного законодавства України.

8.3. Усі спори, розбіжності або вимоги, що виникають з цього Договору або у зв'язку з ним, у тому числі що стосуються його виконання, порушення, припинення або недійсності, підлягають вирішенню у відповідному суді, згідно матеріального і процесуального права України, з дотриманням умов щодо підсудності та підвідомчості.

9. Форс-мажор.

9.1. Сторони звільняються від відповідальності за несвоєчасне або неналежне виконання своїх зобов’язань, якщо таке невиконання є наслідком обставин надзвичайного характеру, виникнення яких не пов’язано з волевиявленням Сторін, такого як військові дії, страйки, безлад, аварії, стихійне лихо, зміни в законодавстві України, а також інші обставини надзвичайного характеру, які виникли після укладення цього Договору та безпосередньо впливають на виконання умов цього Договору та які Сторони не могли ані передбачити, ані попередити.

9.2. Сторона, для якої стало неможливим виконання зобов'язань через настання форс-мажорних обставин, повинна негайно інформувати іншу Сторону в письмовому вигляді про виникнення вищевказаних обставин, а також протягом 30 (тридцяти) календарних днів надати іншій Стороні підтвердження форс-мажорних обставин. Таким підтвердженням буде відповідний документ, виданий уповноваженим Торгово-промисловою палатою України або іншим належним чином уповноваженим державним органом, розташованим за місцем виникнення форс-мажорних обставин.

10. Застереження, щодо збору та обробки персональних даних.

10.1. При акцепті договору Користувач/ Покупець надає свою згоду на збір та обробку персональних даних відповідно до Закону України від 01 червня 2010 № 2297- VI « Про захист персональних даних».

Укладаючи Договір, тобто акцептуючи умови даної пропозиції (запропоновані умови придбання Товару), шляхом оформлення Замовлення, Покупець підтверджує наступне:

а) Покупець цілком і повністю ознайомлений, і згоден з умовами цієї пропозиції (оферти);

б) він дає дозвіл на збір, обробку та передачу персональних даних, дозвіл на обробку персональних даних діє протягом усього терміну дії Договору, а також протягом необмеженого терміну після закінчення його дії. Крім цього, укладенням договору Покупець підтверджує, що він повідомлений (без додаткового повідомлення) про права, встановлених Законом України "Про захист персональних даних", про цілі збору даних, а також про те, що його персональні дані передаються Продавцю з метою можливості виконання умов цього Договору, можливості проведення взаєморозрахунків, а також для отримання рахунків, електронний чеків, накладних та інших документів. Покупець також погоджується з тим, що Продавець має право надавати доступ та передавати його персональні дані третім особам без будь-яких додаткових повідомлень Покупця з метою виконання замовлення Покупця та смс розсилок, телефонних дзвінків для надання персональних знижок для інформування про акції та спеціальні пропозиції.

Обсяг прав Покупця, як суб'єкта персональних даних відповідно до Закону України "Про захист персональних даних" йому відомий і зрозумілий

10.2. Будь-яка інформація, отримана від Користувача / Покупця, ніколи і ні за яких умов не буде надана третім особам, за винятком випадків, пов’язаних з виконанням цього Договору чи передбачених чинним законодавством України .

10.3. Надана Користувачем / Покупцем інформація використовується при обробці Замовлення, а також для надання Користувачу/Покупцю комерційних пропозицій Продавця.

10.4. Особисті відомості можна змінити, оновити або видалити в будь-який час в розділі «Особистий кабінет».

10.5. Для того щоб забезпечити Користувача/Покупця інформацією щодо продукції, розміщеної на сайті, Продавця може надсилати на вказану при реєстрації адресу електронної пошти інформаційні повідомлення.

10.6. Продавець має право використовувати технологію «Cookies». «Cookies» не містять конфіденційну інформацію і не передаються третім особам.

10.7. Персональні дані Користувача / Покупця обробляються відповідно до Закону України від 01 червня 2010 № 2297- VI « Про захист персональних даних» та Політики Конфіденційності, зазначеної у відповідному розділі https://samsungshop.com.ua/safety

11. Інші умови

11.1. До відносин між Користувачем/Покупцем та Продавцем застосовуються положення чинного законодавства України.

11.2. Фотозображення Товару, що містяться на сторінках Сайту, можуть відрізнятися від фактичного зовнішнього вигляду Товару. Описи/характеристики, що супроводжують Товар не претендують на всезагальну вичерпність інформації і можуть містити друкарські помилки. Для уточнення інформації щодо Товару Користувач повинен звернутися за номером Гарячої лінії.

11.3. Продавець може здійснювати аудіо фіксацію розмов на Гарячій лінії, з використанням відповідного телекомунікаційного обладнання, за умови повідомлення Користувачів / Покупців про факт здійснення аудіо фіксації шляхом усного застереження. Такий запис може вчинятись Продавець для реалізації останнім своїх прав та законних інтересів а також, з метою підвищення якості надання послуг тощо. Продавець керується твердженням, що Користувач/ Покупець, який не згоден з аудіо фіксацією розмови, має змогу не продовжувати спілкування з оператором Гарячої лінії після отримання повідомлення про здійснення аудіо фіксування.

11.4. Продавець залишає за собою право розширювати і скорочувати товарну пропозицію, представлену на Сайті.

11.5. Визнання судом недійсності будь-якого положення цієї Угоди не тягне за собою недійсність інших положень.

12 РЕКВІЗИТИ

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТОРІЯ»

Місцезнаходження/поштова адреса:

01103, м. Київ, бул. Миколи Міхновського, дім 14-16

код ЄДРПОУ 39659560

МФО 300528

ІПН 396595626555