Переваги програми Smart Care
Не дозволяйте ударам і тріщинам перешкодити вам користуватися телефоном
Програма Smart Care захищає пристрій від випадкового пошкодження протягом одного року
Ремонтні роботи виконуються авторизованими сервісними центрами Samsung, під час робіт використовуються лише оригінальні запчастини (дисплеї)
Що таке послуга Smart Care?
Послуга Smart Care — пакет послуг, який покриває:
- 100% вартості заміни екрану вашого електронного пристрою;
- безкоштовну заміну задньої панелі у разі її пошкодження;
Дана послуга доступна протягом першого року з моменту придбання гаджета.
Ризики, що покриваються: пошкодження екрана пристрою (часткова поломка, розбиття) внаслідок падіння з висоти або механічних пошкоджень іншими предметами.
Можна застрахувати : смартфон, планшет, годинник.
Про послугу Smart CareРозрахувати вартість
Щоб розрахувати вартість послуги введіть ціну вашого гаджета. Ціна послуги 11% від вартості товару.
Сума: 0 грн.
Як працює програма Smart Care?
- 01
Завітайте в Samsung Experience Store та оберіть гаджет
- 02
При купівлі гаджета додайте до чека сервіс Smart Care
- 03
Насолоджуйтесь першокласним сервісом та скористайтеся вигідною послугою заміни екрана у разі його пошкодження
Куди звертатися?
У разі пошкодження необхідно:
- зберегти пристрій у тому вигляді, в якому він отримав пошкодження;
- повідомити про пошкодження, зателефонувавши за номером 0 800 303 707 або звернутись до магазина де було придбано пристрій;
- діяти відповідно до інструкцій, отриманих від представника колл центру.
Перейти до покупок
Поширені питання
Чи поширюється дія послуги на випадки втрати або крадіжки?
Ні, згідно умов програми Smart Care дія послуги поширюється тільки на пошкодження (часткову руйнацію, розбиття) екрану майна внаслідок падіння з висоти або механічних пошкоджень іншими предметами
Чи поширюється захист на дрібні пошкодження, наприклад подряпини, потертості тощо?
Ні, вартість ремонтних робіт в зв’язку з втратою захищенного майна естетичного вигляду (потертості, подряпини, сколи, плями на поверхні майна тощо), моральним та фізичним старінням застрахованого майна, технічним браком тощо не підлягають відшкодуванню згідно умов договору страхування.
Чи можу я придбати дві і більше послуги?
На один придбаний девайс оформлюється тільки одна послуга захисту.
Якщо я розбив телефон в іншій країні, чи можу я замінити екран у місці перебування?
Ні, територія дії послуги Smart Care - Україна (крім території Автономної Республіки Крим, м. Севастополь та територій, на яких органи державної влади тимчасово не здійснюють або здійснюють не в повному обсязі свої повноваження на момент настання події, що має ознаки страхового випадку)
Чи подовжується дія послуги, якщо впродовж року я нею не скористався?
Ні, послуга Smart Care оформлюється строком на 12 місяці.