Переваги програми Samsung Care+

  • Не дозволяйте ударам і тріщинам перешкодити вам користуватися телефоном

  • Програма Samsung Care+ захищає пристрій від випадкового пошкодження протягом одного року

  • Ремонтні роботи виконуються авторизованими сервісними центрами Samsung, під час робіт використовуються лише оригінальні запчастини (дисплеї)

Що таке послуга Samsung Care+?

Послуга Samsung Care+ — пакет послуг, який покриває:

  • 100% вартості заміни екрану вашого електронного пристрою;
  • безкоштовну заміну задньої панелі у разі її пошкодження;

Дана послуга доступна протягом першого року з моменту придбання гаджета.

Ризики, що покриваються: пошкодження екрана пристрою (часткова поломка, розбиття) внаслідок падіння з висоти або механічних пошкоджень іншими предметами.

Можна застрахувати : смартфон, планшет, годинник.

Про послугу Samsung Care+

Розрахувати вартість

Щоб розрахувати вартість послуги введіть ціну вашого гаджета. Ціна послуги 11% від вартості товару.

Сума: 0 грн.

Як працює програма Samsung Care+?

  • 01

    Завітайте в Samsung Experience Store та оберіть гаджет

  • 02

    При купівлі гаджета додайте до чека сервіс Samsung Care+

  • 03

    Насолоджуйтесь першокласним сервісом та скористайтеся вигідною послугою заміни екрана у разі його пошкодження

Куди звертатися?

У разі пошкодження необхідно:

  • зберегти пристрій у тому вигляді, в якому він отримав пошкодження;
  • повідомити про пошкодження, зателефонувавши за номером 0 800 303 707 або звернутись до магазина де було придбано пристрій;
  • діяти відповідно до інструкцій, отриманих від представника колл центру.

Перейти до покупок

Поширені питання

  • Чи поширюється дія послуги на випадки втрати або крадіжки?

    Ні, згідно умов програми Samsung Care+ дія послуги поширюється тільки на пошкодження (часткову руйнацію, розбиття) екрану майна внаслідок падіння з висоти або механічних пошкоджень іншими предметами

  • Чи поширюється захист на дрібні пошкодження, наприклад подряпини, потертості тощо?

    Ні, вартість ремонтних робіт в зв’язку з втратою захищенного майна естетичного вигляду (потертості, подряпини, сколи, плями на поверхні майна тощо), моральним та фізичним старінням застрахованого майна, технічним браком тощо не підлягають відшкодуванню згідно умов договору страхування.

  • Чи можу я придбати дві і більше послуги?

    На один придбаний девайс оформлюється тільки одна послуга захисту.

  • Якщо я розбив телефон в іншій країні, чи можу я замінити екран у місці перебування?

    Ні, територія дії послуги Samsung Care+ - Україна (крім території Автономної Республіки Крим, м. Севастополь та територій, на яких органи державної влади тимчасово не здійснюють або здійснюють не в повному обсязі свої повноваження на момент настання події, що має ознаки страхового випадку)

  • Чи подовжується дія послуги, якщо впродовж року я нею не скористався?

    Ні, послуга Samsung Care+ оформлюється строком на 12 місяці.