Не дозволяйте ударам і тріщинам перешкодити вам користуватися телефоном
Програма Samsung Care+ захищає пристрій від випадкового пошкодження протягом одного року
Ремонтні роботи виконуються авторизованими сервісними центрами Samsung, під час робіт використовуються лише оригінальні запчастини (дисплеї)
Послуга Samsung Care+ — програма страхування, яка покриває:
Дана послуга доступна протягом першого року з моменту придбання гаджета.
Ризики, що покриваються: пошкодження екрана пристрою (часткова поломка, розбиття) внаслідок падіння з висоти або механічних пошкоджень іншими предметами.
Можна застрахувати : смартфон, планшет, годинник.
Про послугу Samsung Care+Щоб розрахувати вартість послуги введіть ціну вашого гаджета. Ціна послуги 8,6% від вартості товару.
Сума: 0,00 грн.
Завітайте в Samsung Experience Store та оберіть гаджет
При купівлі гаджета додайте до чека сервіс Samsung Care+
Насолоджуйтесь першокласним сервісом та скористайтеся вигідною послугою заміни екрана у разі його пошкодження
У разі настання страхового випадку необхідно:
Чи поширюється мій страховий поліс на випадки втрати або крадіжки?
Ні, згідно умов програми Samsung Care+ дія полісу поширюється тільки на пошкодження (часткову руйнацію, розбиття) екрану майна внаслідок падіння з висоти або механічних пошкоджень іншими предметами
Чи поширюється страхування на дрібні пошкодження, наприклад подряпини, потертості тощо?
Ні, вартість ремонтних робіт в зв’язку з втратою застрахованим майном естетичного вигляду (потертості, подряпини, сколи, плями на поверхні майна тощо), моральним та фізичним старінням застрахованого майна, технічним браком тощо не підлягають відшкодуванню згідно умов договору страхування.
Чи можу я придбати два і більше полісів?
На один придбаний девайс укладається один договір страхування.
Як подовжити строк дії поліса на другий рік?
Такої можливості не має, по програмі страхування Samsung Care+ можна укласти договір тільки строком на 12 місяців
Чи можу я повернути страховий поліс?
Так, є можливість розірвати договір страхування під час його дії.
Для цього необхідно звернуться до Контакт Центру СК АРКС 0 800 30 27 23, інформацію про всі необхідні кроки повідомить оператор під час розмови.
Що таке випадкове пошкодження?
Клієнт може може зійснити виплату усіх платежів, згідно графіку платежів, обо сплатити залишкову вартість,через 12 місяців, та стати власником телефону.
Якщо я розбив телефон в іншій країні, чи можу я замінити екран у місці перебування?
Ні, територія страхування по програмі Samsung Care+ - Україна (крім території Автономної Республіки Крим, м. Севастополь та територій, на яких органи державної влади тимчасово не здійснюють або здійснюють не в повному обсязі свої повноваження на момент настання події, що має ознаки страхового випадку).
Що робити, якщо телефон замінили під час гарантійного ремонту?
Для цього необхідно звернуться до Контакт Центру СК АРКС 0 800 30 27 23, інформацію про всі необхідні кроки повідомить оператор під час розмови.
Скільки разів можна замінювати пошкоджений дисплей?
Договір припиняє дію з моменту виплати страхового відшкодування за першим страховим випадком.
Чи подовжується строк дії поліса, якщо впродовж року я ним не скористався?
Ні, по програмі страхування Samsung Care+ договір укладається строком на 12 місяців.
Я можу придбати поліс на будь-який телефон?
Договір страхування по програмі Samsung Care+ можна укласти щодо будь-яких телефонів, планшетів, смарт-годинників в разі придбання їх в мережі магазинів офіційних дистриб'юторів Samsung Electronics Ukraine.