Переваги програми Samsung Care+

  • Не дозволяйте ударам і тріщинам перешкодити вам користуватися телефоном

  • Програма Samsung Care+ захищає пристрій від випадкового пошкодження протягом одного року

  • Ремонтні роботи виконуються авторизованими сервісними центрами Samsung, під час робіт використовуються лише оригінальні запчастини (дисплеї)

Що таке послуга Samsung Care+?

Послуга Samsung Care+ — програма страхування, яка покриває:

  • 100% вартості заміни екрану Вашого електронного пристрою;
  • безкоштовну заміну акумуляторної батареї в разі її зносу більше ніж 20%;

Дана послуга доступна протягом першого року з моменту придбання гаджета.

Ризики, що покриваються: пошкодження екрана пристрою (часткова поломка, розбиття) внаслідок падіння з висоти або механічних пошкоджень іншими предметами.

Можна застрахувати : смартфон, планшет, годинник.

Про послугу Samsung Care+

Розрахувати вартість

Щоб розрахувати вартість послуги введіть ціну вашого гаджета. Ціна послуги 8,6% від вартості товару.

Сума: 0,00 грн.

Як працює програма Samsung Care+?

  • 01

    Завітайте в Samsung Experience Store та оберіть гаджет

  • 02

    При купівлі гаджета додайте до чека сервіс Samsung Care+

  • 03

    Насолоджуйтесь першокласним сервісом та скористайтеся вигідною послугою заміни екрана у разі його пошкодження

Куди звертатися?

У разі настання страхового випадку необхідно:

  • зберегти пристрій у тому вигляді, в якому він отримав пошкодження;
  • повідомити про настання страхового випадку страхову компанію, зателефонувавши за номером 0 800 30 27 23 або 272 з мобільного;
  • діяти відповідно до інструкцій, отриманих від страхової компанії.

Часті питання

  • Чи поширюється мій страховий поліс на випадки втрати або крадіжки?

    Ні, згідно умов програми Samsung Care+ дія полісу поширюється тільки на пошкодження (часткову руйнацію, розбиття) екрану майна внаслідок падіння з висоти або механічних пошкоджень іншими предметами

  • Чи поширюється страхування на дрібні пошкодження, наприклад подряпини, потертості тощо?

    Ні, вартість ремонтних робіт в зв’язку з втратою застрахованим майном естетичного вигляду (потертості, подряпини, сколи, плями на поверхні майна тощо), моральним та фізичним старінням застрахованого майна, технічним браком тощо не підлягають відшкодуванню згідно умов договору страхування.

  • Чи можу я придбати два і більше полісів?

    На один придбаний девайс укладається один договір страхування.

  • Як подовжити строк дії поліса на другий рік?

    Такої можливості не має, по програмі страхування Samsung Care+ можна укласти договір тільки строком на 12 місяців

  • Чи можу я повернути страховий поліс?

    Так, є можливість розірвати договір страхування під час його дії.

    Для цього необхідно звернуться до Контакт Центру СК АРКС 0 800 30 27 23, інформацію про всі необхідні кроки повідомить оператор під час розмови.

  • Що таке випадкове пошкодження?

    Клієнт може може зійснити виплату усіх платежів, згідно графіку платежів, обо сплатити залишкову вартість,через 12 місяців, та стати власником телефону.

  • Якщо я розбив телефон в іншій країні, чи можу я замінити екран у місці перебування?

    Ні, територія страхування по програмі Samsung Care+ - Україна (крім території Автономної Республіки Крим, м. Севастополь та територій, на яких органи державної влади тимчасово не здійснюють або здійснюють не в повному обсязі свої повноваження на момент настання події, що має ознаки страхового випадку).

  • Що робити, якщо телефон замінили під час гарантійного ремонту?

    Для цього необхідно звернуться до Контакт Центру СК АРКС 0 800 30 27 23, інформацію про всі необхідні кроки повідомить оператор під час розмови.

  • Скільки разів можна замінювати пошкоджений дисплей?

    Договір припиняє дію з моменту виплати страхового відшкодування за першим страховим випадком.

  • Чи подовжується строк дії поліса, якщо впродовж року я ним не скористався?

    Ні, по програмі страхування Samsung Care+ договір укладається строком на 12 місяців.

  • Я можу придбати поліс на будь-який телефон?

    Договір страхування по програмі Samsung Care+ можна укласти щодо будь-яких телефонів, планшетів, смарт-годинників в разі придбання їх в мережі магазинів офіційних дистриб'юторів Samsung Electronics Ukraine.