Послуги, що передбачені в межах Сервісу

Цілодобова телефонна підтримка - передбачає надання консультацій Замовнику по телефону, з питань, які виникли у нього в процесі експлуатації Пристрою. Надається для будь-якого типу Пристрою (надалі за текстом – Телефонна підтримка).

Цілодобова онлайн підтримка - передбачає надання дистанційних послуг Замовнику через Інтернет, з питань, які виникли у нього в процесі експлуатації Пристрою, в тому числі навчання Замовника користування Пристрою. Надається для смартфонів торгової марки SAMSUNG серії S та A (надалі за текстом – Онлайн підтримка).

Обмін Товару на сертифікат «SAMSUNG UPGRADE» номінальною вартістю, яка становить 70% (сімдесят відсотків) АБО 50% (п’ятдесят відсотків) вартості придбаного Товару, що відображена в розрахунковому документі, - можливий за умови укладення договору міни з Виконавцем та підписання належно заповненого Акту приймання-передачі обладнання , за бажанням Замовника (надалі за текстом – Обмін).

Порядок, умови та строки надання Послуг

Послуги, що передбачені даним Сервісом, надаються на підставі замовлення Замовника, яке він подає за телефонами: 044-390-03-30, 0800-30-50-24 або на сайті www.support.ua, або безпосередньо на території магазину Продавця (магазину, де придбавався Пристрій та Сервіс) за умови активації Сервісу в день оформлення купівлі Пристрою і Сервісу. У випадку не активації, або несвоєчасної активації Сервісу, його дія припиняється, Сервіс втрачає силу.

Послуга «Телефонна підтримка» надається цілодобово на підставі звернення Замовника за вказаними вище номерами телефонів, протягом 48 годин з моменту звернення Замовника.

Послуга «Онлайн підтримка» надається дистанційно, в залежності від Пристрою, для якого було придбано Сервіс, протягом 48 годин з моменту звернення Замовника.

Послуга «Обмін» надається на території магазина Продавця виключно у випадках, прямо передбачених Сервісом (відповідності Пристрою умовам, передбаченим Сервісом), за умови укладення договору міни з Виконавцем та підписання належно заповненого Акту приймання-передачі обладнання, надання Замовником Пристрою в повній комплектності, в тому числі належно заповненого гарантійного талону з відтиском печатки продавця, розрахункового(-их) документа(-ів), копій заповнених сторінок паспорту та ІПН. При цьому:

Обмін на cертифікат «SAMSUNG UPGRADE» може бути здійснений в наступні терміни, що відраховуються з моменту придбання Сервісу
 номіналом 70% від вартості Товару в гривні  З 1 (першого) по 180 (сто восьмидесятий) календарний день
 номіналом 50% від вартості Товару в гривні  З 181 (сто вісімдесят першого) по 365 (триста шістдесят п’ятий) календарний день


Послуга надається в день звернення покупця до магазину Продавця.

УМОВИ ЗДІЙСНЕННЯ ОБМІНУ

Пристрій повинен відповідати наступним умовам:

  • Ідентифікація IMEI Пристрою за допомогою комбінації * # 06 # та збігається з IMEI на корпусі Пристрою (на задній кришці або на лотку SIMкарт) (якщо є), збігається з IMEI на оригінальній упаковці, та співпадає з реєстраційними даними, внесеними під час активації Сервісу;
  • Належний зовнішній та технічний стан дисплейного модулю (відсутність пошкоджень, належна працездатність (реагує на натискання на всій площі));
  • Відсутність будь-яких дефектів матриці, в тому числі: вицвілих жовтих, чи іншого кольору плям на матриці (в тому числі при відображенні синього, зеленого, білого, червоного тла), засвітлених ділянок матриці, відшарування скла на передній панелі;
  • Належна працездатність всіх камер Пристрою (камери вмикаються, з їх допомогою можна зробити якісні (не розмиті) фото та відео);
  • Працездатність сканера відбитків пальців, або функції розпізнавання обличчя (якщо він передбачений);
  • Працездатність всіх кнопок;
  • Пристрій не заблокований за обліковим записом. Здійснено вихід із усіх облікових записів, відв’язування від Google аккаунту, Samsung аккаунту;
  • Функція Knox-захист не активована;
  • На Пристрої здійснено скидання всіх паролів;
  • Видалені відскановані відбитки пальців;
  • Знято блокування екрану;
  • На Пристрої видалена вся особиста інформація, контакти, фото, відео, музика;
  • Здійснено скидання до заводських налаштувань;
  • Належна працездатність GSM / Wi-fi / Bluetooth модулів (здійснюються дзвінки / підключається до будь-якої мережі, тощо) (якщо є).

ІНШІ УМОВИ ДЛЯ ОБМІНУ:

  • чинність Сервісу, - вказаний Сервіс придбаний того ж дня у того ж продавця, що й Пристрій, а також активований в порядку та строки, встановлені умовами вказаного Сервісу;
  • Пристрій передається в повній комплектності, в тому числі з оригінальним належно заповненим гарантійним талоном виробника, та в цілісній оригінальній упаковці;
  • одночасно з Пристроєм надається розрахунковий документ (або його копія), що підтверджує придбання Пристрою та даного Сервісу;
  • наявні належно заповнені Замовником Акт приймання обладнання на діагностику та Заява на укладення Договору міни;
  • наявні копії сторінок 1, 2 паспорту та ІПН Замовника;
  • вказані всі коректні дані Замовника (в тому числі адреса проживання, номер телефону та e-mail).

ДОПУСКАЮТЬСЯ НАСТУПНІ ПОШКОДЖЕННЯ ПРИСТРОЮ:

  • потертості, незначні тріщини на екрані (що не впливають на стан та/або працездатність дисплейного модулю);
  • наявні сліди попадання рідини,
  • пошкодження в результаті перепадів електромережі.

Гарантії та застереження

Замовник має право замінити Пристрій, щодо якого надаватимуться послуги, передбачені даним Сервісом, протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з дати активації даного Сервісу, за умови внесення ідентифікаційних даних нового Пристрою у реєстраційну форму даного Сервісу.

УВАГА! Виконавець відмовляє в наданні послуги «Обмін» в наступних випадках:

  • Пристрій, у якому виявлені сліди стороннього втручання і (або) використання аксесуарів, не передбачених виробником;
  • Пристрій, на якому неможливо здійснити вихід із усіх облікових записів, зробити скидання паролів, зняти блокування екрану (скидання до заводських налаштувань);
  • Пристрій IMEI код якого неможливо ідентифікувати, або він не співпадає з даними, зареєстрованими в реєстраційній формі даного Сервісу.

В такому випадку, Сервіс втрачає чинність, а зобов’язання Виконавця вважаються виконаними в повному обсязі та належним чином.

Подарунковий сертифікат, наданий Замовником в порядку та на умовах, встановлених даним Сервісом, гарантує Замовнику право на придбання смартфонів ТМ SAMSUNG згідно переліку та на умовах, визначених Продавцем (магазином, де придбавався Пристрій та Сервіс).

УВАГА! З моменту здійснення обміну Пристрою на подарунковий сертифікат, вважається, що послуги, передбачені умовами Сервісу, надані Виконавцем належно, якісно, в повному обсязі достроково і, відповідно, Сервіс вважається таким, що достроково припинив свою дію.

УВАГА! Замовник, як суб’єкт персональних даних, укладаючи договір про надання послуг (виконання робіт), надає Виконавцю згоду на обробку його персональних даних у письмовій або електронній формі в обсязі, що буде необхідним для виконання зобов’язань за вказаним договором. Терміни, які містяться в цьому пункті застосовуються в значенні, що викладено в ЗУ «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 року зі змінами та доповненнями, чинними на дату укладення договору. Виконавець гарантує, що використовуватиме персональні дані Замовника, що будуть отримані ним в ході надання Послуг чи в будь-який інший спосіб, лише для належного виконання зобов’язань за договором про надання послуг (виконання робіт).

Термін дії Сервісу: до повного виконання сторонами своїх зобов'язань, передбачених умовами Сервісу, але не довше 12 (дванадцяти) календарних місяців з моменту придбання Сервісу.

Придбаваючи даний Сервіс, Замовник акцептує (укладає) договір про надання послуг (виконання робіт) з ТОВ «САППОРТ.УА» (Виконавець за Договором), який викладений у стандартній та незмінній для всіх формі у вигляді публічної оферти (пропозиції укласти договір), шляхом прийняття в цілому його умов. Повний текст Договору та додатків до нього викладений на сайті Виконавця: www.support.ua/partners.

Інформація про Виконавця: ТОВ "САППОРТ.УА" (Код ЄДРПОУ 39231705), від імені та в інтересах якого діє директор – Кірій Євген Володимирович.