Як скористатись послугою Trade-In
- 01
Оберіть новий пристрій, який хотіли би придбати
- 02
Дізнайся попередню оцінку одного або декількох ваших пристроїв
- 03
Залиште заявку на сайті та чекайте на дзвінок співробітника магазину
- 04
Відвідайте магазин, дізнайтесь фінальну оцінку старого гаджету. Придбайте новий із вигодою до 100% по програмі Trade-In
* під гаджетом слід розуміти будь-який пристрій з категорії смартфони, планшети або смарт-годинники
Порахуйте власноруч вигоду з Trade-in і оформіть заявку
1. Новий пристрій
Виберіть зі списку модель гаджета, яку ви бажаєте придбати.
2. Ваші пристрої для обміну
3. Оформіть заявку на обмін
Заповніть анкету і ми розрахуємо вартість вашого пристрою та зв'яжемося з вами.
Для здійснення обміну пристрій повинен відповідати наступним вимогам:
- • ідентифікація IMEI Пристрою за допомогою комбінації * # 06 # та збігається з IMEI на корпусі Пристрою (на задній кришці або на лотку SIMкарт) (якщо є), збігається з IMEI на оригінальній упаковці, та співпадає з реєстраційними даними, внесеними під час активації Сервісу;
- • належний зовнішній та технічний стан дисплейного модулю (відсутність пошкоджень, належна працездатність (реагує на натискання на всій площі));
- • належна працездатність всіх камер Пристрою (камери вмикаються, з їх допомогою можна зробити якісні (не розмиті) фото та відео);
- • працездатність сканера відбитків пальців, або функції розпізнавання обличчя (якщо він передбачений);
- • працездатність всіх кнопок;
- • пристрій не заблокований за обліковим записом. Здійснено вихід із усіх облікових записів, відв’язування від Google аккаунту, Samsung аккаунту;
- • функція Knox-захист не активована;
- • на Пристрої здійснено скидання всіх паролів;
- • видалені відскановані відбитки пальців;
- • знято блокування екрану;
- • на Пристрої видалена вся особиста інформація, контакти, фото, відео, музика;
- • здійснено скидання до заводських налаштувань;
- • належна працездатність GSM / Wi-fi / Bluetooth модулів (здійснюються дзвінки / підключається до будь-якої мережі, тощо) (якщо є).
- • наявність будь-яких дефектів матриці, в тому числі: вицвілих жовтих, чи іншого кольору плям на матриці (в тому числі при відображенні синього, зеленого, білого, червоного тла), засвітлених ділянок матриці, відшарування скла на передній панелі може впливати на кінцеву вартість оцінки пристрою.
Залишилися питання?
За більш детальною інформацією стосовно обміну вашого гаджета, ви можете звернутись за телефоном 0 (800) 303 707 * або в будь-який з магазинів Samsung Experience Store
* Цілодобово! Дзвінки на 0(800) безкоштовні.



