Turbota

Передбачені послуги:

безкоштовний ремонт при механічному пошкодженні

Компенсація:

70% у разі неможливості проведення ремонту

Вартість12%
Термін12 міс.
Кількість зверненьодне
Вартість послуги 0,00 грн.
 

Turbota Lite +2

Передбачені послуги:

безкоштовний ремонт при розбитті дисплею та задньої кришки

Компенсація:

немає

Вартість15%
Термін24 міс.
Кількість зверненьдва
Вартість послуги 0,00 грн.
 

Turbota Premium

Передбачені послуги:

Безкоштовний ремонт при механічному пошкодженні або гарантована знижка при обміні на новий пристрій

Компенсація:

немає

Вартість15%
Термін12 міс.
Кількість зверненьодне
Вартість послуги 0,00 грн.
 

Turbota +2

Передбачені послуги:

безкоштовний ремонт при механічному пошкодженні

Компенсація:

70% або 50% у разі неможливості проведення ремонту

Вартість20%
Термін24 міс.
Кількість зверненьодне
Вартість послуги 0,00 грн.

Пакет « Turbota Lite +2 » пропонує

  •  

    Сервіс в одному вікні

    Більше не треба шукати, куди звертатися у разі поломки. З покупкою Ви отримуєте пам’ятку з контактами та чіткою інструкцією

  •  

    Прості та прозорі умови

    Клієнт отримує відремонтований пристрій при негарантійних випадках. Жодних прихованих умов – все просто та прозоро

  •  

    Економія часу клієнта

    Ви маєте можливість передати свій пристрій через будь-який магазин мережі «Проторія» , або відправити у найближчому відділенні «Нової пошти».

  •  

    Магазини по всій Україні

    Наші клієнти не витрачають час на пошук сервісних центрів. Зручне місце розташування магазинів по всій Україні

  •  

    Швидке вирішення питань

    Рішення щодо результатів діагностики клієнт отримує протягом 5 робочих днів з дати відправлення пристрою

  •  

    Авторизовані сервісні центри

    Висококваліфіковані спеціалісти проведуть діагностику Вашого пристрою та у разі потреби якісний ремонт з заміною на оригінальні запчастини

  •  

    Підтримка 24/7

    Наші клієнти можуть звернутися на гарячу лінію цілодобово з будь-яких питань щодо свого замовлення

  •  

    Наявність зворотного зв’язку

    Ми цінуємо думку наших клієнтів та швидко реагуємо на кожне звернення, постійно вдосконалюючи наш сервіс

  • Опис послуги

    Переваги пакета послуги «Turbota»

    • Компенсація 100% вартості пристрою, якщо виникла гарантійна поломка
    • Компенсація 70% вартості пристрою, якщо ремонт неможливий або недоцільний, згідно акту, представленого сервісним центро
    • Ремонт пристрою у негарантійних випадках (механічні пошкодження, розбиття, залиття рідиною та ін.) , протягом до 14 робочих днів
    • Телефонна та дистанційна підтримка 24\7 починає діяти з моменту придбання сервісу, без обмежень по кількості звернень в службу підтримки
    • Термін дії сервісу: 1 рік з моменту придбання товару
     
  • Опис послуги

    Переваги пакета послуги «Galaxy Turbota Lite +2»

    • Ремонт пристрою у негарантійних випадках (розбиття дисплею та пошкодження задньої панелі пристрою) протягом до 14 робочих днів
    • Телефонна та дистанційна підтримка 24/7 починає діяти з моменту придбання сервісу, без обмежень по кількості звернень в службу підтримки
    • Термін дії сервісу: 2 роки з моменту придбання товару
     
  • Опис послуги

    Переваги пакета послуги «Turbota Premium»

    • Ремонт пристрою у негарантійних випадках (механічні пошкодження, розбиття, залиття рідиною та ін.) протягом до 14 робочих днів.
    • Заміна пристрою на аналогічний* у разі неможливості або недоцільності проведення ремонту.

    АБО

    • Обмін пристрою на подарунковий сертифікат номінальною вартістю, яка становить 70% (сімдесят відсотків) АБО 50% (п’ятдесят відсотків) вартості придбаного пристрою.
    • Телефонна та дистанційна підтримка 24/7 починає діяти з моменту придбання сервісу, без обмежень по кількості звернень в службу підтримки
    • Термін дії сервісу: 1 рік з моменту придбання товару

    * Аналогічний пристрій - пристрій, того ж виду (типу), марки та моделі, або, у випадку відсутності на ринку України такого, пристрій того ж виду (типу) з аналогічними основними технічними характеристиками, вартістю, не вище, аніж вартість Пристрою, що визначена в розрахунковому документі, з урахуванням всіх дисконтів та знижок, який підтверджував придбання Пристрою

     
  • Опис послуги

    Переваги пакета послуги «Galaxy Turbota +2»

    Компенсація 100% вартості пристрою, якщо виникла гарантійна поломка*

    Компенсація 70% або 50% вартості пристрою, якщо ремонт неможливий або недоцільний, згідно акту, представленого сервісним центром

     

    Компенсація

    може бути здійснений в наступні терміни, що відраховуються з моменту придбання Сервісу

    компенсація 70% від вартості Товару в гривні

    З 1 (першого) по 365 (триста шістдесят п’ятий) календарний день

    номіналом 50% від вартості Товару в гривні

    З 366  (триста шістдесят шостий) по 730 (сімсот тридцятий) календарний день

     
     

    Ремонт пристрою у негарантійних випадках (механічні пошкодження, розбиття, залиття рідиною та ін.), протягом до 14 робочих днів

    Телефонна та дистанційна підтримка 24/7 починає діяти з моменту придбання сервісу, без обмежень по кількості звернень в службу підтримки

    Термін дії сервісу: 2 роки з моменту придбання товару

     
  • Порядок отримання послуги

    Придбавши пакет послуг «Galaxy Turbota Lite +2» за 15% від вартості покупки техніки, Ви отримуєте пам’ятку з інформацією про умови пакету та як діяти у разі поломки придбаної техніки

    Якщо Ваша техніка вийшла з ладу, Ви можете:

    • звернутися в будь-який магазин мережі ТОВ «Проторія»
    • звернутися на гарячу лінію за номером 0-800-303-707 та відправити Ваш пристрій у найближчому відділенні «Нової пошти» на нас:

      м.Київ, Нова пошта, склад № 2
      організація-отримувач: ТОВ ПРОТОРІЯ,
      Оплата: третя особа по безготівковому рахунку,
      ТОВ ПРОТОРІЯ (відправку сплачує продавець)
      Представник: Наминач Богдан, тел. 067-550-76-65

    Після діагностики Вашої техніки (протягом 5-ти робочих днів з моменту відправлення), з Вами зв’яжуться представники нашого Call Center, повідомлять Вам рішення по результатам діагностики та узгодять з Вами подальші дії (строки компенсації у разі гарантійного випадку; строки ремонту у негарантійних випадках (механічні пошкодження, розбиття, залиття рідиною та ін.)

    Ви отримуєте компенсацію, або відремонтований пристрій у разі не гарантійного випадку

     
  • Гарантії та застереження

    Клієнт гарантовано отримує:

    • ремонт пристрою, що покривається пакетом послуг «Galaxy Turbota Lite +2», у не гарантійних випадках (розбиття дисплею та пошкодження задньої панелі пристрою)
    • в рамках пакету послуг «Galaxy Turbota Lite +2» клієнт може звернутися по ремонт пристрою тільки два рази і в період до 24 місяців з моменту придбання товару.
    • Послуга може бути не надана у випадку виявлення пошкодження у зв’язку з грубою необережністю, а саме пошкодження, що є наслідком дій (бездіяльності) особи, яка передбачала можливість настання такого наслідку або не передбачала можливості таких наслідків, хоча повинна була або могла їх передбачити (недбалість), при підтверджені фактів таких дій та/або експертного висновку.
    • Під пакетом послуг «Galaxy Turbota Lite +2» мається на увазі послуга з організації та надання сервісного обслуговування пристроїв, придбаних в мережі магазинів ТОВ «Проторія»

    *Право вибору скористуватись умовами послуги чи не користуватись при настанні гарантійного випадку покладається на клієнта, та не звільняє від можливості отримати послуги з гарантійного ремонту пристрою, якщо ремонт трактується як гарантійний.