Переваги пакета послуги «Turbota»:

·         Компенсація 100% вартості пристрою, якщо виникла гарантійна поломка*

·         Компенсація 70% вартості пристрою, якщо ремонт неможливий або недоцільний, згідно акту, представленого сервісним центром

·         Ремонт пристрою у негарантійних випадках (механічні пошкодження, розбиття, залиття рідиною та ін.) , протягом до 14 робочих днів

·         Телефонна та дистанційна підтримка 24\7 починає діяти з моменту придбання сервісу, без обмежень по кількості звернень в службу підтримки

·         Термін дії сервісу: 1 рік з моменту придбання товару

 

Пакет послуг «Turbota» пропонує:

·         Сервіс в одному вікні. Більше не треба шукати, куди звертатися у разі поломки. З покупкою Ви отримуєте пам’ятку з контактами та чіткою інструкцією.

·         Прості та прозорі умови. Клієнт отримує компенсацію у разі гарантійного випадку, або відремонтований пристрій при негарантійних випадках. Жодних прихованих умов – все просто та прозоро.

·         Економія часу клієнта. Наші клієнти не витрачають час на пошук сервісних центрів. Свій пристрій можуть передати через будь-який магазин мережі «Проторія» або відправити у найближчому відділенні «Нової пошти».

·         Зручне розташування магазинів по всій Україні.

·         Мінімальні строки для вирішення питань. Рішення по результатах діагностики клієнт отримує протягом 5 робочих днів з дати відправлення пристрою.

·         Мережа авторизованих сервісних центрів. Висококваліфіковані спеціалісти проведуть діагностику Вашого пристрою та у разі потреби якісний ремонт із заміною на оригінальні запчастини.

·         Підтримка 24\7. Наші клієнти можуть звернутися на гарячу лінію цілодобово з будь-яких питань щодо свого замовлення.

·         Наявність зворотного зв’язку споживачів та швидка реакція на звернення. Ми цінуємо думку наших клієнтів та швидко реагуємо на кожне звернення, постійно вдосконалюючи наш сервіс.

 

Порядок отримання послуги

1.               Придбавши пакет послуг «Turbota» за 12% від вартості покупки техніки, Ви отримуєте пам’ятку з інформацією про умови пакету та як діяти у разі поломки придбаної техніки.

2.               Якщо Ваша техніка вийшла з ладу, Ви можете звернутися в будь-який магазин мережі ТОВ «Проторія», або на гарячу лінію за номером 0-800-303-707 та відправити Ваш пристрій у найближчому відділенні «Нової пошти»  за реквізитами:

м. Київ, Нова пошта, склад № 2 организація-отримувач: ТОВ ПРОТОРІЯ;
Оплата: третя особа  по безготівковому рахунку, ТОВ ПРОТОРІЯ (
відправку сплачує продавець)
Представник: Наминач Богдан, тел. 067-550-76-65

 

3.               Після діагностики Вашої техніки (протягом 5-ти робочих днів з моменту відправлення), з Вами зв’яжуться представники нашого Call Center, повідомлять Вам рішення по результатам діагностики та узгодять з Вами подальші дії (строки компенсації у разі гарантійного випадку; строки ремонту у негарантійних випадках (механічні пошкодження, розбиття, залиття рідиною та ін.)

4.               Ви отримуєте компенсацію, або відремонтований пристрій у разі не гарантійного випадку.

 

Гарантії та застереження

Клієнт гарантовано отримує:

·         компенсацію у розмірі 100% вартості товару, якщо виникла гарантійна поломка; або

·         компенсацію у розмірі 70% вартості товару, якщо ремонт неможливий або недоцільний; або

·         ремонт пристрою, що покривається пакетом послуг «Turbota», у не гарантійних випадках (механічні пошкодження, розбиття, залиття рідиною та ін.)

·         В рамках пакету послуг «Turbota» клієнт може звернутися по компенсацію або ремонт пристрою тільки один раз і в період до 12 місяців з моменту придбання товару.

·         Послуга може бути не надана у випадку виявлення пошкодження у зв’язку з грубою необережністю, а саме пошкодження, що є наслідком дій (бездіяльності) особи, яка передбачала можливість настання такого наслідку або не передбачала можливості таких наслідків, хоча повинна була або могла їх передбачити (недбалість), при підтверджені фактів таких дій та/або експертного висновку.

·         Під пакетом послуг «Turbota» мається на увазі послуга з організації та надання сервісного обслуговування пристроїв, придбаних в мережі магазинів ТОВ «Проторія».

·         *Право вибору скористуватись умовами послуги чи не користуватись при настанні гарантійного випадку покладається на клієнта, та не звільняє від можливості отримати послуги з гарантійного ремонту пристрою, якщо ремонт трактується як гарантійний.