Переваги пакетів Turbota
Сервіс в одному вікні
Більше не треба шукати, куди звертатися у разі поломки. З покупкою ви отримуєте пам’ятку з контактами та чіткою інструкцією.
Прості та прозорі умови
Клієнт отримує відремонтований пристрій при негарантійних випадках. Жодних прихованих умов – все просто та прозоро.
Магазини по всій Україні
Ви маєте можливість передати свій пристрій через будь-який магазин мережі «Samsung Experience Store», або відправити у найближчому відділенні «Нової пошти».
Підтримка 24/7
Наші клієнти можуть звернутися на гарячу лінію цілодобово з будь-яких питань щодо свого замовлення.
Авторизовані сервісні центри
Висококваліфіковані спеціалісти проведуть діагностику вашого пристрою та у разі потреби якісний ремонт з заміною на оригінальні запчастини.
Швидке вирішення питань
Рішення щодо результатів діагностики клієнт отримує протягом 5 робочих днів з дати відправлення пристрою.
Оберіть свій пакет Turbota
Turbota
Передбачені послуги:безкоштовний ремонт при механічному пошкодженні
Компенсація:70% у разі неможливості проведення ремонту
Turbota Lite +2
Передбачені послуги:безкоштовний ремонт при розбитті дисплею та задньої кришки
Компенсація:немає
Turbota Lite +3
Передбачені послуги:безкоштовний ремонт при розбитті дисплею та задньої кришки
Компенсація:немає
Turbota +2
Передбачені послуги:безкоштовний ремонт при механічному пошкодженні
Компенсація:100% вартості пристрою, якщо виникла гарантійна поломка*
70% або 50% у разі неможливості проведення ремонту
Turbota +3
Передбачені послуги:безкоштовний ремонт при механічному пошкодженні
Компенсація:100% вартості пристрою, якщо виникла гарантійна поломка*
70%, 50% або 25% у разі неможливості проведення ремонту
Переваги пакета Turbota
- Переваги пакету послуги «Turbota»:
- • Компенсація 100% вартості пристрою, якщо виникла гарантійна поломка.
- • Компенсація 70% вартості пристрою, якщо ремонт неможливий або недоцільний, згідно акту, представленого сервісним центром.
- • Ремонт пристрою у негарантійних випадках (механічні пошкодження, розбиття, залиття рідиною та ін.) , до 14 робочих днів.
- • Телефонна та дистанційна підтримка 24/7 починає діяти з моменту придбання сервісу, без обмежень по кількості звернень в службу підтримки.
- • Термін дії сервісу: 1 рік з моменту придбання товару.
- Пакет послуг «Turbota» пропонує:
- • Сервіс в одному вікні. Більше не треба шукати, куди звертатися у разі поломки. З покупкою ви отримуєте пам’ятку з контактами та чіткою інструкцією.
- • Прості та прозорі умови. Клієнт отримує компенсацію у разі гарантійного випадку, або відремонтований пристрій при негарантійних випадках. Жодних прихованих умов – все просто та прозоро.
- • Економія часу клієнта. Наші клієнти не витрачають час на пошук сервісних центрів. Свій пристрій можуть передати через будь-який магазин мережі «Проторія», або відправити у найближчому відділенні «Нової пошти».
- • Зручне місце розташування магазинів по всій Україні.
- • Мінімальні строки для вирішення питань. Рішення по результатах діагностики клієнт отримує протягом 5 робочих днів з дати відправлення пристрою.
- • Мережа авторизованих сервісних центрів. Висококваліфіковані спеціалісти проведуть діагностику вашого пристрою та у разі потреби якісний ремонт з заміною на оригінальні запчастини.
- • Підтримка 24/7. Наші клієнти можуть звернутися на гарячу лінію цілодобово по будь-яких питаннях щодо свого замовлення.
- • Наявність зворотного зв’язку споживачів та швидка реакція на звернення. Ми цінуємо думку наших клієнтів та швидко реагуємо на кожне звернення, постійно вдосконалюючи наш сервіс.
- Порядок отримання послуги
- 1. Придбавши пакет послуг «Turbota» за 15% від вартості покупки техніки, ви отримуєте пам’ятку з інформацією про умови пакету та як діяти у разі поломки придбаної техніки.
- 2. Якщо ваша техніка вийшла з ладу, ви можете звернутися в будь-який магазин мережі ТОВ«Проторія», або на гарячу лінію за номером 0-800-303-707 та відправити ваш пристрій у найближчому відділенні «Нової пошти» .
- 3. Після діагностики вашої техніки (протягом 5-ти робочих днів з моменту відправлення), з вами зв’яжуться представники нашого Call Center, повідомлять вам рішення по результатам діагностики та узгодять з вами подальші дії (строки компенсації у разі гарантійного випадку; строки ремонту у негарантійних випадках (механічні пошкодження, розбиття, залиття рідиною та ін.).
- 4. Ви отримуєте компенсацію, або відремонтований пристрій у разі не гарантійного випадку.
- Гарантії та застереження
Клієнт гарантовано отримує:
- • Компенсацію у розмірі 100% вартості товару, якщо виникла гарантійна поломка.
- • Компенсацію у розмірі 70% вартості товару, якщо ремонт неможливий або недоцільний.
- • Ремонт пристрою, що покривається пакетом послуг «Turbota», у не гарантійних випадках (механічні пошкодження, розбиття, залиття рідиною та ін.).
- • В рамках пакету послуг «Turbota» клієнт може звернутися по компенсацію або ремонт пристрою тільки один раз і в період до 12 місяців з моменту придбання товару.
- • Послуга може бути не надана у випадку виявлення пошкодження у зв’язку з грубою необережністю, а саме пошкодження, що є наслідком дій (бездіяльності) особи, яка передбачала можливість настання такого наслідку або не передбачала можливості таких наслідків, хоча повинна була або могла їх передбачити (недбалість), при підтверджені фактів таких дій та/або експертного висновку.
- • Під пакетом послуг «Turbota» мається на увазі послуга з організації та надання сервісного обслуговування пристроїв, придбаних в мережі магазинів ТОВ «Проторія».
- • Право вибору скористуватись умовами послуги чи не користуватись при настанні гарантійного випадку покладається на клієнта, та не звільняє від можливості отримати послуги з гарантійного ремонту пристрою, якщо ремонт трактується як гарантійний.
Перейти до покупок
Послуги для смартфонів Samsung
Щодня наш телефон разом з нами переживає різні події, піддаючись випробуванням на кожному кроці. Часто ми навіть і не підозрюємо, як та чи інша подія стала фатальною для цілісності пристрою. Саме з цієї причини важливо подбати про безпеку смартфона з моменту його придбання та купити послуги, які нададуть якісне відновлення пристрою у разі поломки.
Як захистити смартфон Samsung?
Захист телефону превентивними способами – використанням чохла та покриття для екрану не завжди забезпечує необхідний рівень безпеки. У разі падіння чи інших пошкоджень дисплей або корпус пристрою потребують ремонту, а впоратися з цим самостійно не під силу. Найкращий спосіб захистити смартфони Samsung – придбати комплексні послуги ремонту, заміни деталей чи компенсації вартості моделі.
Послуги заміни дисплея, панелі та інших частин смартфона повинні виконуватись спеціалізованими центрами, адже вони мають доступ до всіх оригінальних компонентів, які можуть знадобитися в процесі ремонту. Також тільки офіційні представники бренду мають дані про особливості моделей пристроїв і точно знають, як замінити деталь і надати смартфону колишню функціональність.
Які існують послуги для ремонту смартфона?
Інтернет-магазин Samsungshop.com.ua надає сервісні послуги для смартфонів Samsung. В асортименті є комплексні пакети та сервіси для конкретних моделей, кожна з послуг забезпечує дистанційну підтримку 24/7. Продаж послуги захисту смартфона відбувається так само як і будь-яке інше придбання в інтернет-магазині.
Послуги інтернет-магазину для смартфонів:
- Galaxy Turbota надає ремонт та компенсацію вартості пристрою;
- Galaxy Turbota +2 враховує ремонт та компенсацію вартості пристрою;
- Galaxy Turbota +3 надає ремонт та компенсацію;
- Galaxy Turbota Lite +2 забезпечує ремонт дисплея та задньої панелі пристрою.
Замовити сервіс для телефону можна як у момент придбання Samsung, так і в інший час. Ціна на послуги для смартфонів формується у відсотковому співвідношенні в залежності від вартості моделі.
Скільки діють послуги захисту телефону Samsung
Дія сервісу починається в день його покупки та забезпечує різну кількість звернень для кожного типу послуги. Розмір компенсації вартості залежить від умов сервісу та може становити від 25% до 100%.
Термін дії сервісів для смартфонів Samsung:
- 1 рік діє Galaxy Turbota;
- 2 роки обслуговування надають Turbota Lite+2 та Turbota+2;
- 3 роки обслуговування забезпечує послуга Galaxy Turbota +3.
Умови пакетів включають різні сервіси, починаючи від не гарантійної поломки в результаті падінь або контакту з водою, так і компенсацію вартості смартфона в розмірі, встановленому правилами послуги. Придбання такого сервісу – гарантія якісного ремонту у разі несподіваних пошкоджень, а також шанс відшкодування вартості пристрою.
Переваги послуг для смартфонів на Samsungshop.com.ua
Інтернет-магазин Samsungshop.com.ua – офіційний партнер компанії Samsung в Україні. Окрім товарів компанії на сайті представлені аксесуари та сервіси для якісного обслуговування, серед яких ви можете вибрати й купити послуги для захисту смартфона.
Замовити захист і налаштування для телефона Samsung можна за допомогою форми на сайті, а також звернувшись до нашого кол-центру за номером 0 800 303 707. Центр підтримки покупців працює 24/7, дзвінки безкоштовні. Оплата доступна в зручний для вас спосіб, а доставка на території України можлива транспортними компаніями або шляхом отримання замовлення у фірмових магазинах нашої мережі.