Більше не треба шукати, куди звертатися у разі поломки. З покупкою Ви отримуєте пам’ятку з контактами та чіткою інструкцією
Клієнт отримує відремонтований пристрій при негарантійних випадках. Жодних прихованих умов – все просто та прозоро
Ви маєте можливість передати свій пристрій через будь-який магазин мережі «Проторія» , або відправити у найближчому відділенні «Нової пошти».
Наші клієнти не витрачають час на пошук сервісних центрів. Зручне місце розташування магазинів по всій Україні
Рішення щодо результатів діагностики клієнт отримує протягом 5 робочих днів з дати відправлення пристрою
Висококваліфіковані спеціалісти проведуть діагностику Вашого пристрою та у разі потреби якісний ремонт з заміною на оригінальні запчастини
Наші клієнти можуть звернутися на гарячу лінію цілодобово з будь-яких питань щодо свого замовлення
Ми цінуємо думку наших клієнтів та швидко реагуємо на кожне звернення, постійно вдосконалюючи наш сервіс
Переваги пакета послуги «Turbota»
Переваги пакета послуги «Galaxy Turbota Lite +2»
Переваги пакета послуги «Turbota Premium»
АБО
* Аналогічний пристрій - пристрій, того ж виду (типу), марки та моделі, або, у випадку відсутності на ринку України такого, пристрій того ж виду (типу) з аналогічними основними технічними характеристиками, вартістю, не вище, аніж вартість Пристрою, що визначена в розрахунковому документі, з урахуванням всіх дисконтів та знижок, який підтверджував придбання Пристрою
• Компенсація 100% вартості пристрою, якщо виникла гарантійна поломка*
• Компенсація 70% або 50% вартості пристрою, якщо ремонт неможливий або недоцільний, згідно акту, представленого сервісним центром
Компенсація
|
може бути здійснений в наступні терміни, що відраховуються з моменту придбання Сервісу |
компенсація 70% від вартості Товару в гривні |
З 1 (першого) по 365 (триста шістдесят п’ятий) календарний день |
номіналом 50% від вартості Товару в гривні |
З 366 (триста шістдесят шостий) по 730 (сімсот тридцятий) календарний день |
• Ремонт пристрою у негарантійних випадках (механічні пошкодження, розбиття, залиття рідиною та ін.), протягом до 14 робочих днів
• Телефонна та дистанційна підтримка 24/7 починає діяти з моменту придбання сервісу, без обмежень по кількості звернень в службу підтримки
• Термін дії сервісу: 2 роки з моменту придбання товару
Придбавши пакет послуг «Galaxy Turbota Lite +2» за 13% від вартості покупки техніки, Ви отримуєте пам’ятку з інформацією про умови пакету та як діяти у разі поломки придбаної техніки
Якщо Ваша техніка вийшла з ладу, Ви можете:
м.Київ, Нова пошта, склад № 2
організація-отримувач: ТОВ ПРОТОРІЯ,
Оплата: третя особа по безготівковому рахунку,
ТОВ ПРОТОРІЯ (відправку сплачує продавець)
Представник: Наминач Богдан, тел. 067-550-76-65
Після діагностики Вашої техніки (протягом 5-ти робочих днів з моменту відправлення), з Вами зв’яжуться представники нашого Call Center, повідомлять Вам рішення по результатам діагностики та узгодять з Вами подальші дії (строки компенсації у разі гарантійного випадку; строки ремонту у негарантійних випадках (механічні пошкодження, розбиття, залиття рідиною та ін.)
Ви отримуєте компенсацію, або відремонтований пристрій у разі не гарантійного випадку
Клієнт гарантовано отримує:
*Право вибору скористуватись умовами послуги чи не користуватись при настанні гарантійного випадку покладається на клієнта, та не звільняє від можливості отримати послуги з гарантійного ремонту пристрою, якщо ремонт трактується як гарантійний.