Гарантія
Весь товар, придбаний на сайті samsungshop.com.ua, офіційно поставляється в Україну та супроводжується гарантією, що підтримується сертифікованими сервісними центрами.
Термін гарантії на кожний виріб зазначається в гарантійному талоні виробника та заповнюється продавцем під час продажу товару. Також гарантійний термін товару зазначається на сайті виробника.
Здійснити передачу товару для ремонту в гарантійний та післягарантійний термін Ви можете, безпосередньо звернувшись у сертифікований виробником обладнання сервісний центр або до продавця.
Куди звертатися?
Ви можете передати товар, що потребує ремонту, для діагностики у відповідний сервісний центр, зв`язавшись із менеджером за тел: (044) 495 37 07 або 0 (800) 303 707 * та погодити процедуру приймання товару для діагностики.
* Цілодобово! Дзвінки на 0(800) безкоштовні.У зв’язку із запровадженим в Україні воєнним станом, що з 28.02.2022 року визнаний Торгово-промисловою палатою України форс-мажорними обставинами та до їх офіційного закінчення є надзвичайними, невідворотними та об’єктивними обставинами, інформуємо вас про можливе затримання строків гарантійних і негарантійних ремонтів через збої в постачанні запасних частин.
Ми докладаємо максимальних зусиль, щоб наші покупці залишалися задоволеними.