- 01
Послуга діє на смартфони та планшети Samsung, що були куплені в будь-якому магазині
- 02
Оберіть свій пакет послуг із захисту екрану із періодом захисту від 1 до 3 років
- 03
Перевірте стан екрану вашого пристрою в найближчому магазині Samsung Experience Store
- 04
Захищений екран – гарантія задоволення смартфоном Samsung протягом усього періоду
Оберіть свій пристрій, щоб дізнатись вартість послуги
Серія
- Galaxy A
- Galaxy Note
- Galaxy M
- Galaxy S10
- Galaxy S20
- Galaxy Flip
- Galaxy Note 20
- Galaxy Fold
- Galaxy S20 FE
- Galaxy S21
- Galaxy S22
- Galaxy S21 FE
- Galaxy S23
- Galaxy S24
- Galaxy S23 FE
Модель
- Смартфон Samsung Galaxy A10
- Смартфон Samsung Galaxy A40
- Смартфон Samsung Galaxy A10s
- Смартфон Samsung Galaxy A30s
- Смартфон Samsung Galaxy A20s
- Смартфон Samsung Galaxy A01
- Смартфон Samsung Galaxy A51
- Смартфон Samsung Galaxy A71
- Смартфон Samsung Galaxy A31
- Смартфон Samsung Galaxy A41
- Смартфон Samsung Galaxy A11
- Смартфон Samsung Galaxy A01 Core
- Смартфон Samsung Galaxy A02s
- Смартфон Samsung Galaxy A12
- Смартфон Samsung Galaxy A02
- Смартфон Samsung Galaxy A72
- Смартфон Samsung Galaxy A52
- Смартфон Samsung Galaxy A32
- Смартфон Samsung Galaxy A21s
- Смартфон Samsung Galaxy A22
- Смартфон Samsung Galaxy A03s
- Смартфон Samsung Galaxy A03
- Смартфон Samsung Galaxy A73
- Смартфон Samsung Galaxy A53
- Смартфон Samsung Galaxy A33
- Смартфон Samsung Galaxy A23
- Смартфон Samsung Galaxy A13
- Смартфон Samsung Galaxy A03 Core
- Смартфон Samsung Galaxy A04s
- Смартфон Samsung Galaxy A04
- Смартфон Samsung Galaxy A04e
- Смартфон Samsung Galaxy A54
- Смартфон Samsung Galaxy A34
- Смартфон Samsung Galaxy A14
- Смартфон Samsung Galaxy A24
- Смартфон Samsung Galaxy A25
- Смартфон Samsung Galaxy A35
- Смартфон Samsung Galaxy A55
Смартфон Samsung Galaxy A10
Вартість послуг:
Захист екрану
1 рік - 1 звернення521 грн
Переваги покупки в Samsung Experience Store
- +1 рік гарантії
безкоштовноЕксклюзивно в
Детальніше
Samsung Experience Store - Експрес-доставка
за 2 годиниШвидко, зручно
Детальніше
та безкоштовно - Унікальні сервіси
SESСервіси для власників
Детальніше
Samsung
Ми – частина Samsung Experience Store, власної мережі бренду Samsung в Україні та світі.
Високий рівень обслуговування та наші унікальні послуги – це гарантія задоволення від користування пристроєм Samsung протягом всього періоду.
Переваги EasyPro
Переваги пакета послуги «EasyPro»:
- Ремонт пристрою у негарантійних випадках (розбиття дисплею) протягом 14 робочих днів
- Телефонна та дистанційна підтримка 24\7 починає діяти з моменту придбання сервісу, без обмежень по кількості звернень в службу підтримки
- Термін дії сервісу: 1 рік з моменту придбання пакету.
Пакет послуг «EasyPro» пропонує:
- Сервіс в одному вікні. Більше не треба шукати, куди звертатися у разі поломки. З покупкою ви отримуєте пам’ятку з контактами та чіткою інструкцією.
- Прості та прозорі умови. Клієнт отримує відремонтований пристрій при негарантійних випадках. Жодних прихованих умов – все просто та прозоро.
- Економія часу клієнта. Наші клієнти не витрачають час на пошук сервісних центрів. Свій пристрій можуть передати через будь-який магазин мережі «Проторія», або відправити у найближчому відділенні «Нової пошти».
- Зручне місце розташування магазинів по всій Україні.
- Мінімальні строки для вирішення питань. Рішення по результатах діагностики клієнт отримує протягом 5 робочих днів з дати відправлення пристрою.
- Мережа авторизованих сервісних центрів. Висококваліфіковані спеціалісти проведуть діагностику вашого пристрою та у разі потреби якісний ремонт з заміною на оригінальні запчастини.
- Підтримка 24\7. Наші клієнти можуть звернутися на гарячу лінію цілодобово по будь-яких питаннях щодо свого замовлення.
- Наявність зворотного зв’язку споживачів та швидка реакція на звернення. Ми цінуємо думку наших клієнтів та швидко реагуємо на кожне звернення, постійно вдосконалюючи наш сервіс.
Порядок отримання послуги
- Придбавши пакет послуг «EasyPro», ви отримуєте пам’ятку з інформацією про умови пакету та як діяти у разі поломки придбаної техніки.
- Якщо ваша техніка вийшла з ладу, ви можете звернутися в будь-який магазин мережі ТОВ«Проторія», або на гарячу лінію за номером 0-800-303-707 та відправити ваш пристрій у найближчому відділенні «Нової пошти».
- Після діагностики вашої техніки (протягом 5-ти робочих днів з моменту відправлення), з вами зв’яжуться представники нашого Call Center, повідомлять вам рішення по результатам діагностики та узгодять з вами подальші дії.
- Ви отримаєте відремонтований пристрій.