Ecosystem Galaxy - samsungshop.com.ua
  • 01

    Послуга діє на смартфони та планшети Samsung, що були куплені в будь-якому магазині

  • 02

    Оберіть свій пакет послуг із захисту екрану із періодом захисту від 1 до 3 років

  • 03

    Перевірте стан екрану вашого пристрою в найближчому магазині Samsung Experience Store

  • 04

    Захищений екран – гарантія задоволення смартфоном Samsung протягом усього періоду

Оберіть свій пристрій, щоб дізнатись вартість послуги

Смартфон
Планшет

Серія

  • Galaxy A
  • Galaxy Note
  • Galaxy M
  • Galaxy S10
  • Galaxy S20
  • Galaxy Flip
  • Galaxy Note 20
  • Galaxy Fold
  • Galaxy S20 FE
  • Galaxy S21
  • Galaxy S22
  • Galaxy S21 FE
  • Galaxy S23
  • Galaxy S24
  • Galaxy S23 FE
Galaxy A

Модель

  • Смартфон Samsung Galaxy A10
  • Смартфон Samsung Galaxy A40
  • Смартфон Samsung Galaxy A10s
  • Смартфон Samsung Galaxy A30s
  • Смартфон Samsung Galaxy A20s
  • Смартфон Samsung Galaxy A01
  • Смартфон Samsung Galaxy A51
  • Смартфон Samsung Galaxy A71
  • Смартфон Samsung Galaxy A31
  • Смартфон Samsung Galaxy A41
  • Смартфон Samsung Galaxy A11
  • Смартфон Samsung Galaxy A01 Core
  • Смартфон Samsung Galaxy A02s
  • Смартфон Samsung Galaxy A12
  • Смартфон Samsung Galaxy A02
  • Смартфон Samsung Galaxy A72
  • Смартфон Samsung Galaxy A52
  • Смартфон Samsung Galaxy A32
  • Смартфон Samsung Galaxy A21s
  • Смартфон Samsung Galaxy A22
  • Смартфон Samsung Galaxy A03s
  • Смартфон Samsung Galaxy A03
  • Смартфон Samsung Galaxy A73
  • Смартфон Samsung Galaxy A53
  • Смартфон Samsung Galaxy A33
  • Смартфон Samsung Galaxy A23
  • Смартфон Samsung Galaxy A13
  • Смартфон Samsung Galaxy A03 Core
  • Смартфон Samsung Galaxy A04s
  • Смартфон Samsung Galaxy A04
  • Смартфон Samsung Galaxy A04e
  • Смартфон Samsung Galaxy A54
  • Смартфон Samsung Galaxy A34
  • Смартфон Samsung Galaxy A14
  • Смартфон Samsung Galaxy A24
  • Смартфон Samsung Galaxy A25
  • Смартфон Samsung Galaxy A35
  • Смартфон Samsung Galaxy A55
Смартфон Samsung Galaxy A10 SM-A105F Blue - фото 1 - samsungshop.com.ua

Смартфон Samsung Galaxy A10

Вартість послуг:

  • Захист екрану
    1 рік - 1 звернення

    521 грн

Переваги покупки в Samsung Experience Store

  • +1 рік гарантії
    безкоштовно

    Ексклюзивно в
    Samsung Experience Store

    Детальніше
  • Експрес-доставка
    за 2 години

    Швидко, зручно
    та безкоштовно

    Детальніше
  • Унікальні сервіси
    SES

    Сервіси для власників
    Samsung

    Детальніше
Samsung Experience Store - samsungshop.com.ua

Ми – частина Samsung Experience Store, власної мережі бренду Samsung в Україні та світі.
Високий рівень обслуговування та наші унікальні послуги – це гарантія задоволення від користування пристроєм Samsung протягом всього періоду.

Переваги EasyPro

  • Переваги пакета послуги «EasyPro»:

    • Ремонт пристрою у негарантійних випадках (розбиття дисплею) протягом 14 робочих днів
    • Телефонна та дистанційна підтримка 24\7 починає діяти з моменту придбання сервісу, без обмежень по кількості звернень в службу підтримки
    • Термін дії сервісу: 1 рік з моменту придбання пакету.
  • Пакет послуг «EasyPro» пропонує:

    • Сервіс в одному вікні. Більше не треба шукати, куди звертатися у разі поломки. З покупкою ви отримуєте пам’ятку з контактами та чіткою інструкцією.
    • Прості та прозорі умови. Клієнт отримує відремонтований пристрій при негарантійних випадках. Жодних прихованих умов – все просто та прозоро.
    • Економія часу клієнта. Наші клієнти не витрачають час на пошук сервісних центрів. Свій пристрій можуть передати через будь-який магазин мережі «Проторія», або відправити у найближчому відділенні «Нової пошти».
    • Зручне місце розташування магазинів по всій Україні.
    • Мінімальні строки для вирішення питань. Рішення по результатах діагностики клієнт отримує протягом 5 робочих днів з дати відправлення пристрою.
    • Мережа авторизованих сервісних центрів. Висококваліфіковані спеціалісти проведуть діагностику вашого пристрою та у разі потреби якісний ремонт з заміною на оригінальні запчастини.
    • Підтримка 24\7. Наші клієнти можуть звернутися на гарячу лінію цілодобово по будь-яких питаннях щодо свого замовлення.
    • Наявність зворотного зв’язку споживачів та швидка реакція на звернення. Ми цінуємо думку наших клієнтів та швидко реагуємо на кожне звернення, постійно вдосконалюючи наш сервіс.
  • Порядок отримання послуги

    • Придбавши пакет послуг «EasyPro», ви отримуєте пам’ятку з інформацією про умови пакету та як діяти у разі поломки придбаної техніки.
    • Якщо ваша техніка вийшла з ладу, ви можете звернутися в будь-який магазин мережі ТОВ«Проторія», або на гарячу лінію за номером 0-800-303-707 та відправити ваш пристрій у найближчому відділенні «Нової пошти».
    • Після діагностики вашої техніки (протягом 5-ти робочих днів з моменту відправлення), з вами зв’яжуться представники нашого Call Center, повідомлять вам рішення по результатам діагностики та узгодять з вами подальші дії.
    • Ви отримаєте відремонтований пристрій.